1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klinkt aantrekkelijk, denk dat ik dat maar moet doen. Zo'n aanbod krijg ik vast niet meer. :b:
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo kwam een bericht langs over het vrijspelen van een auto in het echte spel, omdat ik de demo heb gespeeld. Dit zou dan ingame tussen mijn berichten moeten staan, zodat ik iets kon activeren ofzo. Wie weet hoe dit werkt?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    FFS. Ze zijn gewoon heel slecht. En ik ga m'n locale niet aanpassen, dat moet zéker een reviewer niet doen, want dan kan ik het niet reviewen. 8)
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    aah dat is hem! denk ik dan
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Que?
    Maar dan maakt het toch nog steeds niet voor de gewone gamer?
    Het is een minpunt maar alleen dus voor de reviewer en niet voor de gamer waar de review voor bedoeld is.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nu redeneer jij dat iedere XBW bezoeker zijn locale op UK heeft staan, right? Dat is niet zo. ;)
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, als je je locale op Nederlands zet/staat, ga dan niet verwachten dat het spel in het Engels is..
    Die optie is er niet voor niks, die is juist gemaakt voor dit soort dingen. Een optie in het spel was nog makkelijker geweest, maar als je als Nederlander Engels in een spel wil horen, zet hem dan ook op Engels. Is toch hetzelfde met youtube, of wat dan ook.. Je verandert de taal in Engels?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Ik vind zoiets kleins geen nadeel. Ook omdat bijna iedereen weet hoe je het binnen 10 seconden kan veranderen. Jij als reviewer kan het niet doen dus het is een groot nadeel voor jou maar een gewone gamer kan het gewoon doen dus niet echt een nadeel. Voor mij al zeker niet omdat die van mij als sinds 2007 op UK staat. Het is lastig voor sommige mensen voor even maar om het bij nadeel te zetten zeker als je het kan fixen vind ik te ver gaan. :)

    Verder prima review hoor. Koop het nog steeds niet daar niet van. :+
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar dan zet je de taal op engels, Niet waar je woont. Youtube weet dat ik Nederlands ben, maar toch laten ze het me in het engels doen.
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daarom zou een optie in het spel wel beter zijn geweest. Maar mijn punt is, als je xbox op Nederlands staat, waarom sta je dan raar te kijken als een spel ook in het Nederlands is? De meeste developers voegen Nederlands niet eens toe, vandaar dat het bijna altijd standaard Engels is, maar eigenlijk zou het normaal moeten zijn?
     
  11. Ricardo1983

    Ricardo1983 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds vanmorgen en is gewoon in te stellen qua taal.
    Ik vind het eerlijk gezegt meer een Need For Speed spel dan forza.

    Mis ook aardig wat auto's uit FM4.
    Wel kan je jezelf gmaakte stickers importeren.
    Ook eindelijk matte lakken beschikbaar.

    Leuke toevoeging vind ik wel de zogenaamde schuurvonsten, die je her en der kan vinden(soms goed verstopt).

    Top spel, maar geen forza zoals we het kennen.
     
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb een vraag als ik bij Dixons Forza Horizon bestel is dat gewoon de NL versie ??
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag kan je beter aan Dixons zelfs stellen. Maar goed, lijkt me van wel. Ik zou niet weten waarom niet.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Op de disc staan gewoon Engels, Nederlands, Duits, Frans etc. Het spel selecteert je taal op basis van een land instelling op je Xbox. Als je engels wilt moet je je Xbox dus op Engels instellen.
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iets over een gratis auto die je zou krijgen door het spelen van de demo? Ik heb wel een melding gezien, maar ik weet niet hoe ik dit nu activeer.
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarvoor moet je een formulier invullen op Forza.net, deze uitprinten en opsturen naar Xbox Live Support.

    Of... misschien wordt 'ie ook gewoon geactiveerd als je de volledige game er voor de eerste keer instopt maar ik zou toch maar voor het geval dat het formulier invullen.

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2012
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Play the demo and you'll unlock a specially designed custom 2013 SRT Viper GTS, which will only be available to those who play the demo and buy the game.
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wel of niet het formulier:confused:
    In de game werd gezegd dat er een melding in het berichtencentrum hierover zou zijn, dus gewoon op 'Start' drukken, zodat je de 'code' kunt activeren. Ik heb echter geen berichtje gekregen.
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet nodig. Dat was wel zo bij Forza 4 dacht ik.
    Het is ook niet het eerste spel dat een automatische bonus geeft als je de demo hebt gedaan.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien is dit interessanter om te beantwoorden: wanneer je de demo hebt gespeeld en je verwijdert de data na het spelen, unlockt de bonus dan nog steeds in de full game? M.a.w. moet je de demo content laten staan op de HDD om de unlock te laten registreren of is dit profiel gebonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina