1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Moto GP 07

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 1 apr 2007.

  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn voornamelijk 'liefhebbers' die het spelen en daarnaast is de besturing flink wennen!
    Vrienden van me legden de controller na 10 minuten neer omdat het ze niet lukte om op de baan te blijven.
    Oefening baart kunst...
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik voeg me maar toe ook al is het berichtje van je alweer wat dagen oud hopelijk geld je voorstel nog
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dit is een beste kick, maar ik heb dit spel een tijdje terug gekocht bij de FRS voor maar 5 euro en wil eigenlijk de on-line achievements ook proberen te halen. Niet allemaal, maar bijv die championships kan je met maar 1 tegenstander halen. Is er nog iemand op xboxworld die dit spel nog wel eens speelt? Ik ben niet zo goed in dit spel, want ik heb het al moeilijk genoeg tegen de AI op legend, maar als iemand wel eens zin heeft in een potje stuur me dan even een invite: Gallardo V10.
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel nog wel maar ben niet zo supergoed komt omdat ik het focking irritant vind dat ik Prof of hoger speel dat ze me takedownen.
    Voeg je wel ff toe
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagje aan degeen die deze game hebben, hadden, of ooit gespeeld hebben. Nu speel ikzelf steeds vaker de laatste Moto GP voor de gewone X Box, en ik vind deze persoonlijk de beste van de serie, maar 06 beviel me al minder destijds en 07 had ik gelaten voor wat het was. Maar mijn vraagje, is deze 07 beter, slechter dan die laatste voor de gewone X Box, of speelt het net zo. Extreme mode daarvan vind ik overgens leuk, niet baanbrekend maar een leuke toevoeging voor tussendoor, maar je speelt de game natuurlijk om de GP mode. De autogames van tegenwoordig interesseren me niet meer zo, maar ben ik sowiezo meer van de Motorsport. De laatste SBK voor de 360 vond ik wel weer helemaal top, maar mist net nog de allure van de Moto GP games.
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Speelt net zo. Vond motogp 07 de beste
     

Deel Deze Pagina