Opnemen van xbox naar md?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [2k], 27 jun 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb gister een md component gekocht (had al een portable md speler) en daar zit een ander optical cable bij dan bij de portable om op te nemen. Mn comp neemt op via een optische kabel met 2 dezelfde einde (vierkantige) en mn portable neemt op via een zo een vierkant achtige einde en het ander einde is vergelijkbaar met het einde van een koptelefoon stekker. Nu heb ik hier meer over gelezen maar haal steeds door de war wat nou wat is.

Welk kabeleinde gaat nou in de xbox (av scart cable), ik denk die koptelefoon achtige einde?

Ik heb nog geen av scart, maar is het mogelijk om muziek van de xbox op te nemen. av scart geeft een uitgangssignaal, maar ipv naar je 5.1 set zou ik hem op mn md kunnen zetten. Als ik xbox dan die soundtrack af laat spelen, dan moet mn md signaal binnen krijgen en opnemen, toch?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de Scart Avandced heb je een optische kable nodig met een vierkantblokje.

Ik sluit wel eens mijn Sony NetMD aan op de Xbox en het opnemen gaat perfect.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    das wel chill, gewoon van xbox opnemen

ipv eerst alles op cd zetten en dan op md zet ik het nu op xbox en dan op pc, hoewel ik nog steeds veel eerst op cd zet

dan is het in princiepe toch ook gewoon mogelijk om geluid uit de games op te nemen, goed nummer uit een game kan je dan opnemen, of het game geluid zelf, heerlijk luisteren naar hoe je je slachtveld te lijf ging ofzo:D

en dan zou ik mn md comp op de pc kunnen aansluiten om het muziek weer op de pc te zetten (als dat mogelijk is), niet dat ik het ga doen omdat ik dan hele boel steeds moet loshalen enzo:D

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    lijk me wel kick eigenlek

5. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal helaas niet helemaal lukken, maar op de volgende manier wel:

Een MD kan geen Dolby Digital signaal opnemen. wel PCM-stereo.
    Dus moet je in het Xbox setup menu Dolby Digital UIT zetten. Dan werkt het perfekt.

Dus eigenlijk hebben we toch een Harddisk-Recorder met de Xbox............:9

Deel Deze Pagina