1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat zou wel by far de meest geniale promotie ooit zijn in de gaming haha.

    Ik moest toen ook al denken aan masterchief dat ooit eens uit een ruimteschip sprong om op een wereld te landen. Was dat de eerste Halo 4 teaser?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nieuwe doc ziet er echt walgelijk goed uit.
    Beter balanceren ze die MP goed uit!
     
  3. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    limited edition ook niet meer te krijgen bij mycom, net op tijd geweest hoop ik..
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo 1 had inderdaad al Lan mogelijk heden en je kon met max 8 mensen spelen volgens mij (zoek ik ff op)
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had mezelf voorgenomen tot aan de release niet meer in dit topic te komen ivm eventuele spoilers enzo. Maar ik heb net de nieuwe Vidoc gekeken, en oh god Halo... _O_ Je blijft toch wat speciaals. De hele tijd zo zitten kijken. :+
    [​IMG]
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm op het einde zie je een teken. Die tekens kan je altijd invoeren op Waypoint. Hebben meerdere vidocs zo'n teken op het einde?
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was als t goed is halo 2, dan zegt cortana van 'what if you miss' en dan MC 'I won't' en dan komt er groot halo 2 te staan :9 (van de teaser van H2)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb op yt gezocht op halo 4 en een aantal filmpjes gevonden :eek:
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    tuurlijk, er is al egt heel veel gameplay te vinden ondertussen.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zeker na het lekken van de game... Ik ga niet meer kijken! :p
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk alleen nog hier, kans is klein dat hier spoilers worden gepost.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol vast :x
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    In mods we trust :p

    Maar ik wil nog wel wat over Halo lezen, en de MP filmpjes die hier gepost worden zijn ook leuk om te zien. Bij andere fora zag ik al snel dat mensen toch iets over de halo campaign gingen posten en hier mag dat (nog) niet :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is gewoon een instant ban denk ik, zeker als een van de Mods ook Halo fanaat is of iig liefhebber grote titels. :p
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Vanavond weer even Reach zitten spelen, blijft zeker leuk maar hij doet toch net wat onder voor de originals.

    En ik mag toch echt hopen dat ze de Banshee flink hebben getuned voor H4, want nondeju wat is dat ding irritant in Reach. Als iemand in het andere team hem te pakken krijgt, dan ben ik de enigste die dat ding zit te DMR'en/snipen, maar zodra ik hem heb wordt ik direct door heel het team kapot geschoten.

    Hoe dan ook, ik draag nog steeds zo'n beetje elke game (dit is dus geen grap, zal dadelijk wel even linken). Ik mis in Reach toch ook echt een skill-based ranking systeem, hoe vaak ik wel niet schrik van hoe slecht die 'high-ranks' wel niet zijn.

    Why always me?


    Hoop dat voor H4 weer wat mensen in mijn naaste omgeving weer beginnen te spelen, maar jullie zijn natuurlijk ook welkom!

    Oh.. en nog 3 weken spoiler free blijven? Net zoals met H3 toen, dat je zelfs op compleet ongerelateerde sites gespoiled kon worden.
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat heeft niets met de Banshee te maken 8) Je hebt gewoon een bout team en je speelt tegen een beter team :+
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De Banshee in Reach is redelijk broken, gewoon die looping blijven spammen terwijl je multikills pakt met die banshee bombs. Ik gebruik hem eerlijk gezegd bijna nooit, maar elke keer als ik het wel doe is het een gegarandeerde 20+ streak. Ik heb er zelfs mijn 40+ streak in gehaald een keer, dus het laat wel zien hoe makkelijk het ding geabused kan worden.

    En het heeft niet echt met betere teams te maken, nogmaals kijk mijn match history maar. Het is gewoon dat mensen zich te goed voelen om desnoods een clip te legen in een rondvliegende banshee. Ik leeg nog liever mijn sniper in eentje in plaats van dat ik hem rond laat vliegen.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Dan ligt het dus wel aan je team.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet verwachten van mensen die 'gewoon' halo spelen dat die dat gaan doen, je moet blij zijn dat je met mensen speelt die weten hoe een DMR werkt. Zo zit BTB gewoon in elkaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina