1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kunt met z'n 2en op de Quad inderdaad.
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee vraagjes:

    1) Moet je voor de update iets downloaden? Ik heb namelijk niets gekregen...
    2) Waarom zie ik alleen maar lege potjes in mijn serverbrowser? Heb de filter nagekeken maar daar heb ik niets vreemd ingetikt... Alleen maar potjes met 0/24 enz... help?
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pff, lekkere wtfjes vandaag :+

    Op Wake Island tijdens CQ schoot ik een piloot uit zn zwevende Harrier (F35?), later bij Caspian Border schoot ik de piloot uit een Havoq (?) en net viel ik zomaar dood neer, stond er "Killed by admin" en minuutje later word ik eruit gekickd :+

    Volgens mij ben ik ook echt de enige die serieus is tijdens CQ 8) Loop altijd 2000+ punten voor op de nummer 2
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Gisteravond BF3 weer even gespeeld. Kwam in een non-stop operation metro server terecht en ben even gaan kutten met de Doa-12 en unlockte op een gegeven moment slug rounds. Hoe fijn zijn die zeg acog er op en je hebt een geweer die op lange en korte afstanden goed is.
    Zou het bijna een sniper kunnen noemen. :p
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit steeds te twijfelen of ik nou premium aan moet schaffen of niet.
    Wat vinden jullie. Ik vind het zo duuuuuuuuuur!

    Hoelang zou ik eventueel moeten wachten tot hij word afgeprijsd, of is dat niet te zeggen?
     
  7. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    1) Ja, je krijgt een download van meer dan 1Gb voor je kiezen. Als je dat niet hebt gehad dan gaat er iets niet goed. Zou automatisch tevoorschijn moeten komen bij opstarten.
    2) Kan daar misschien mee te maken hebben? Ik zou me kunnen voorstellen dat je alleen de servers krijgt waar je de geschikte versie van BF voor hebt.

    Hangt ervan af: als je van veel variatie in je BF houdt dan kan het een goede deal zijn. Zeker als je hem afrekent met goedkoop ingekochte (Ebay) MS Points is het goed te doen. Als je echter niks met close quarters combat hebt, of juist niks met grote voertuigbattles, kun je ervoor kiezen om selectief bepaalde uitbreidingspakketten te laten liggen. Als je er maar twee koopt (ik ga ervan uit dat je Back to Karkand al hebt) kan je het beter los doen. Voor de Premium Exclusive zaken moet je het in elk geval niet doen.

    Wachten tot de prijs zakt kan, maar bedenk je wel dat dit ten koste gaat van de tijd die je er nog van kan genieten. Over een jaar zal BF4 ongeveer uitkomen, en zal de BF3 community ernstig worden verkleind. Als je nog 3 maanden wacht heb je dus ook grofweg 25% minder speelplezier in de 'game van het moment'.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als BF3 je meest gespeelde game/shooter is en/of je de huidige maps/gamemodes wel een beetje gehad hebt dan is het een verplichte aankoop waar je nog vele tientallen uren aan speeltijd aan zult beleven!
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wanneer kan ik nou weer eens Operation Metro spelen zeg, zo irritant dat als je in een potje zit dat hij 9/10 keer vastloopt :'-(

    En Dice/EA doen er niks aan...
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3: Aftermath Premiere Trailer



     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    scavenger mode klinkt interessant, ouderwetse gameplay met standaard loadouts en power weapons op de map.. benieuwd of dat werkt in BF
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ben ook benieuwd inderdaad, ik moet BF3 maar weer eens opstarten :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je de premium koopt dat dan krijg je al die dlc toch erbij? Die uit zijn.
    En online pass zit ook daarbij?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff en er komen nog 2 mappacks :p Nja Dice doet er tenminste wel wat tijd tussen. Toen ik laatst MW3 weer opstarte, kreeg ik echt iets van 20 maps te downloaden 8)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Losse premium of Premium editie?
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, anyway, ik denk dat ik binnenkort de Premium edition koop met disc, online pass en premium. Dan houdt ik als het goed is de game en online pass over die jij misschien kunt gebruiken.

    bron: klikkie
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je de premium edition koopt krijg je de game + online pass en inderdaad BF3 Premium waarmee je dus alle DLC krijgt en wat extraatjes zoals wat challenges voor camo's en wat extra double XP event

    Soort season pass dus die bij de premium edition inbegrepen zit
     
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Wordt tijd dat ik ook maar weer is Battlefield op ga starten. Te lang geleden
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Toevallig vd week weer eens gedaan. Meteen verslaafd :')
     
  20. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond eindelijk voor het eerst op Delphiki's server gezeten. Kon die generieke naam nooit onthouden ;) en had nooit zin om het op te zoeken wanneer ik in de server browser zat. Maar ik liep er nu min of meer toevallig tegenaan.

    Erg goede maprotatie! Vooral blij met de 100% ticket count. Soms wat gehaast, maar wel veel variatie. Ben op een gegeven moment wel gestopt toen we voor de 5e keer dik verloren en in Seine Crossing achter de brug werden gespawntrapt met 7 tegen 12 man. Ze zouden in die map de tank eigenlijk om een hoek moeten zetten, zodat die niet meteen kapot wordt geschoten zodra hij verschijnt.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina