[XOne] twee xboxen aan elkaar linken

Discussie in 'Games' gestart door annemiek100, 15 okt 2012.

1. annemiek100

annemiek100 Member

Leuk Bevonden:
    0
    twee xboxen aan elkaar linken lukt niet. Help

Mijn vriend en ik willen graag Call of Duty mw3 spelen, maar dan apart op een eigen xbox. We hebben het spel dubbel, 2 tv's en 2 xboxen. Maar deze twee xboxen zien elkaar niet via system link. Ze zijn doormiddel van een crossed kabel met elkaar aangesloten. Wat doe ik fout?

Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ten eerste heeft de 360 geen crossover kabel nodig. Tegenwoordig hebben alle apparaten zogenaamde auto-sense waarbij ze detecteren wat voor type kabel er aangesloten is. In principe zou het dus met crossover echter ook moeten werken.

Controleer even of bij "settings -> network settings -> wired" of daar het IP-adres op automatic staat. Eventueel kun je hier een handmatig een IP-adres instellen. Zoals bijvoorbeeld "192.168.0.1" voor de ene en "192.168.0.2" voor de andere xbox. Netwerk mask moet dan op beide "255.255.255.0" zijn. De rest kun je leeg laten.

3. annemiek100

annemiek100 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,
    dit is al gecontroleerd en nog steeds zien ze elkaar niet

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hebben jullie beide dezelfde versie van de game? Volgens mij staat dat bij Call of Duty ergens in de hoek in het multiplayer menu.

Anders moet je even allebei de xboxen even aan Xbox Live hangen en de game opstarten om de laatste updates te ontvangen.

5. annemiek100

annemiek100 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook al gebeurd, ze hebben beide diverse versies

Deel Deze Pagina