1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik ben benieuwed hoe Slayer Pro gaat worden.
    Hopenlijk voelt t kwa jump hight en gravity(t zweven in de lucht) wat meer aan als H2 en H3.

    Op Twitch.tv staat sinds kort een filmpje van 2 engelse pro teams die wat Infinity slayer matches tegen elkaar spelen.

    Zag er behoorlijk Reach uit helaas.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Echt? Kut.
    Link naar filmpje?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iemand op Youtube had het er nog over. Maar wil eerst een bevestiging voordat ik begin te juichen.

    Weapon pickups, Verhoogde snelheid van 15% ongeveer en keuze uit DMR/BR was het iig.
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat ik vooral een mix van classic en pro slayer ga spelen, wat ik alleen jammer vindt is dat je in pro niet de LR en Carbine kan kiezen..

    En je hebt het over die exhibition match op dat ELG toernooi? Ik kan nou niet echt zeggen dat het er Reach uitziet, daarbij was het ook nog eens infinity slayer.

    En wat de fuck? Willen ze nu serieus dat ik ga afstappen van mijn LE preorder? Eerst was het dat je niet recruit armor kreeg, maar een skin ervoor. Daarna was het zo dat die speciale versie van FUD niet op een extra dvd kwam, maar een stream is op waypoint. En nu is het ook nog is zo dat het direct krijgen van alle specializations ook voor iedereen is, als je een standard editie van H4 voor 20 november speelt krijg je ze ook allemaal direct. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Wat blijft er dadelijk nog over voor mensen die de LE kopen? Die pass voor de DLC maps is in de LE ook alweer anders dan als je hem los koopt, los krijg je er nog 2 helmets en en een emblem bij.

    Raar, aangezien ik me toch zeker kan herinneren dat 343i zei dat mensen die de LE kopen 'alles' krijgen. En nu worden we de afgelopen weken al om de dag verneukt..
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh? Geen BTB meer en klagen over Banshees? :cool:

    [yt]-jnb95mOVGY[/yt]
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.twitch.tv/eglhalo/b/335599609. Snap niet hoe het op reach lijkt, vooral als Xeros vraagt hoe het zit met jumpheight en gravity wat er toch vrij veel op H2 lijkt (flinke hoogte en lange 'airtime').

    Slayers pro is gewoon een gestripte versie van H4, je kunt niet verwachten dat ze gelijk een goede competitieve setting hebben voor H4 (van MLG of een andere partij). Gameplayelementen moeten getest worden en ze moeten kijken hoe ze met de settings om gaan, zoals geen vlag/ball kunnen droppen, wat ze echt moeten patchen (wat ook gaat gebeuren als ze door hebben dat nu helemaal niemand de vlag gaat oppakken).
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Hmm.
    Je reload trouwens wel fucking snel zeg met die BMR. 8)
     
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat ze willen bereiken met het niet kunnen droppen van een vlag is in principe niet verkeerd, het is alleen zo dat de mentaliteit van de meeste spelers daar niet op aansluit.

    En is het niet zo dat je de ball voortaan kunt pasen etc.?

    Oh en Reckuuza, dat reloaden zal te maken hebben met dexterity. Dat is één van de support packages, die gebruikte ik ook standaard op FL.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Duuuuuddeee.... DAT ZOU ECHT EEN GENIAAL WAPEN ZIJN! 8)

    Opvolger van de DMR/BR.
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best retarded dat je de vlag niet kan droppen, stel je hebt een powerwapon maar de kans om de vlag en mee te nemen totdat je teammates er zijn. Dan kan dan niet meer of je moet voordeel van het powerwapon (tijdelijk) opgeven.

    Oh, en dat joining is progress, dat is toch niet in normale matchmaking? Hoop het niet eigenlijk.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De Bitch Mothafokking Reckuuza riffle... Heel gevaarlijk. Jwz! 8)
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wie heeft H4 bij mediamarkt gepreorderd?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Dude ik dual wield die shit altijd, DMR linkerhand, BR rechterhand, BMRcombo. Ik own iedereen.
    8)

    :lol:
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wellicht is dat gedaan vanwege geheugengebrek, de 360 is nou niet bepaald de nieuwste console meer. Je ziet dit soort dingen wel in meer games (zoals het wegstoppen van je wapens in Mass effect 3 ).

    Aan de andere kant, is de reden misschien het opvoeren van de snelheid van de gameplay.

    Dat is wel in normale matchmaking en ik ben blij dat het een keer toegevoegd is. Al sinds Halo 2 erger ik me dood aan mensen die quitten. Dit is een goede oplossing hiervoor.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is niet meer zo dat je in Halo een ranking systeem hebt dat gebaseerd is op "skill", maar alleen XP, als dit zo is dan maakt het join in progress niets uit, je speelt tock niet voor een rank up.

    Je hebt toch geen ranks zoals in H2-3 meer? Vind het opzich wel jammer maar kan me er verder niet druk om maken.
    Alles is nu in feite "social slayer"?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het ranking net zo als in Halo Reach is, dan is het wel gefaald.
    In Halo Reach worden de meeste mensen die hoger dan Field Marshall zijn keihard ingemaakt door Warrant Officers :emo::emo:
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Er zou schijnbaar ook nog een trueskill ranking systeem in de game zitten, weliswaar onzichtbaar maar die jou wel matched met mensen van hetzelfde niveau.

    Leuk en aardig, maar ik heb gewoon liever dat ik het zelf kan zien. Of het nou een 1-50 systeem is of een ELO systeem zoals in League, het is gewoon fijner. Ik wil zien of ik zelf vorder en op welk niveau mijn vrienden, tegenstanders etc. nou eigenlijk zitten.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Waarom noemen ze het überhaupt nog ranks? Ik noem het een verslavingsmeter want dat is het enigste wat het laat zien: hoe veel je speelt. ;)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jammer inderdaad, gemiste kans.. Snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal..
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoezo is de Halo 4 LE overal al uitverkocht? Is deze dan echt Limited?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina