1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    nee geen last van, ik heb er inmiddels zoveel dat ik zou willen dat ze allemaal weg waren. maar goed, bij mij staan ze er allemaal nog in dus.

    ik hou het wel bij maar niet zo intensief dat ik weet wie er overal basisspeler is, dit wist ik dus niet.. maar dan nog.. zo'n aankoop op de bank zetten en opa in de basis. nee zonder gein, als friedel het beter doet moet hij spelen maar zonder de echte situatie te weten is het wel een rare keuze.

    bij mij wel, ik heb eens een contractverlenging als bondscoach uitgesteld en kreeg daarna meerdere aanbiedingen. uiteindelijk had ik dus meerdere keuzes.
    helaas geen bug dus, je bent gewoon nog niet zo goed als je denkt..
    8)
    grapje natuurlijk..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een extra CDM kan nog wel denk ik. Dan krijg je dus dit?

    ------------------GK---------------------
    --RB---------CB-------CB---------------LB--
    --------------CDM--CDM---------------------
    -----------------CAM-----------------------
    ----RW------------ST------------------LW---
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    4-2-1-3, welk team?
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Werd er nou een toernooitje georganiseerd?
     
  5. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die de update (om het vastlopen in de arena te voorkomen) al langs heeft zien komen... Wordt er gek van dat ik elke keer een xbox heeft die freezed, of dat ik elke keer mijn FIFA opnieuw op kan starten omdat ik weer schaapachtig voor me uit sta te staren in de arena...
     
  6. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    hier nog geen update gehad... heb hem vandaag nog niet aan gehad maar gisteren nog niks ontvangen..
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kwam net dit tegen op Twitter (reactie van iemand die een potje FIFA13 heeft verloren online):

    http://twitter.com/433NL/status/257798304681840640/photo/1

    Wat zijn sommige kinderen toch zielig...... Helaas verpesten dit soort sneue gastjes het online gamen wel. Kan Microsoft dit soort nerds niet permanent verwijderen op Xbox Live.
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Update van FIFA 13 is uitgesteld omdat ze een foutje hadden gevonden. Een nieuwe datum voor de update moeten we nog krijgen.
     
  9. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, Het word tijd dat de update uitkomt want nu bederfd het het spel plezier, Ik ga nu niet meer online spelen want kans op freezes heb je eigelijk altijd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Tijd voor de UPDATE.
     
  10. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zit nu met gespannen billekes in de arena. En als het langer duurt dan 5 seconden denk ik al, ja hoor, daar gaat ie weer. Zelfde met feeze. Als je op zoeken geklikt het en het mannetje verdwijnt... Weet je al dat de muziek ook gaat stoppen...
     
  11. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, Super vervelend en heel vaak vind ik nog niet eens iemand omdat hij gewoon heel lang blijft zoeken en daarna zegt: kan geen verbinding maken met user. Maargoed dit gaat gelukkig hopelijk snel verholpen worden. _O_
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Is het mogelijk om je eigen muziek in fifa te zetten samen met de al bestaande fifa afspeel lijst? Zodat mijn eigen muziek en de fifa soundtrack in de menu's te horen valt
     
  13. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Om die reden heb ik mijn communicationinstellingen aangepast.
    Nu kunnen alleen degene die in mijn friendslist staan mij een bericht sturen.
    Zo kansloos die berichten.
    Ben het met je eens dat ze eigenlijk een ban moeten krijgen.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij niet, maar je kan de fifa liedjes die je leuk vind toch downloaden en dan erbij opzetten.
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    te veel werk:p

    Jeetje wat is het verschil tussen professional en wereldklasse groot zeg.

    prof win ik 8-0 wereldklasse verlies ik meer dan dat ik win. Scoren op wereldklasse is op zich geen probleem, maar die luckers scoren de meeste kut goals ever. Rebounds, en blunders van je keeper. Ook weten ze met 3 man om zn nek een bal in iemand anders voeten te passen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind ik echt meevallen hoor. Ik kreeg minder doelpunten tegen op wereldklasse dan op prof 8) Gewoon beter mee leren lopen en geduldig zijn.
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een team gemaakt via creation centre. Maar ik zie de team niet staan bij gewoon kick off (vriendschapelijke match) Maar ik kan deze wel vinden bij een toernooi die ik heb aan gemaakt. Maar hoe kan ik de team gewoon gebruiken bij kick off?
     
  18. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Door matchday uit te zetten.
    Weten jullie of je duits commentaar kan downloaden op fifa?
     
  19. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen jullie online in de "dying seconds'' als het er echt op aankomt, ook steeds iedere keer een doelpunt tegen? Echt om helemaal gek van te worden, al meerdere malen gelijk gespeeld door dit fenomeen. Het lijkt zelfs een beetje op een terugkerende plaaggeest.
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar is ook logisch aangezien je spelers dan moe zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina