1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    en de tegenstanders dan niet? ja ik heb er ook last van zeker op wereldklasse. stond 2-1 tegen porto voor met heerenveen. koppen ze uit een corner in de 90e minuut de 2-2 binnen. Nu ben ik niet door. normaal krijg ik nooit een tegengoal uit een corner
     
  2. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    "Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel." aldus Johan Cruijff
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongetwijfeld, maar jij scoort dan ook nooit rond de 45e minuut of rond de 90e? :thumbs:
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat was in het volgende deel al en nu weer... Wordt je echt gestoord van, soms zie ik al als de goal " moet " komen. Gaat de bal opeens heel ergens anders heen, dan ik wil of mag ik kennelijk niet meer aan de bal komen :mad: Kijk ik op de klok en dan zie ik het al, o ja, 45e min en goal tegen... Pffff

    Als ik tegen een vriend speel, dan merk je het vooral als je de opstelling tijdens de wedstrijd iets aanvallender maakt of een middenvelder wisselt voor een aanvaller. Kennelijk komen er bepaalde parametertjes in werking, die zeggen dan dat je moet scoren. Gelukkig niet altijd, maar soms ligt het er erg dik bovenop.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Wat een onzin. :lol:
     
  6. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen onzin. Het is echt ongelofelijk soms. Ik heb wel het idee dat het in FIFA 13 een stuk minder erg is dan in 12. Maar je kunt de klok er echt op gelijk zetten. Die goal in de laatste minuut komt bijna altijd. Rond de 85 minuut denk je dan, oh ja, die goal komt er aan... Soms vergeet je het, wordt er gescoord, kijk je naar de tijd en zie dat het &$^%*#*&^#(*&% weer die 90e (of 45e) minuut is!!!!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Frustrerende scripted bullshit 8)
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van m'n beste vrije trappen ooit:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/139299179

    Het lukt me steeds vaker om zo te scoren. Bij de vorige FIFA's scoorde ik met een vrije trap vrijwel altijd met RB over de muur heen, maar in FIFA 13 roep je een derde speler op met RB, daarom gebruik ik RB niet meer... Maar goed, zo gaat ie nooit tegen de muur en het is bekend dat keepers een hekel hebben aan lage ballen. ;)
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Al meer dan me lief is meegemaakt, tegen vrienden geef ik aan wanneer de tactiek wordt veranderd, hierin is gewoon duidelijk dat er meer krachten spelen dan je denkt. Maar ik snap best dat de mainstream gamer denkt dat ie zelf heel veel invloed heeft... Wat dat betreft heeft EA de fop jou beter verwerkt, dan in FIFA 12, maar het is nog steeds aanwezig
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is jullie tactiek bij Clubs? Ik word hier hélemaal gestoord. Elke keer ben ik de ploeg die aanvallend verzorgd voetbal speelt, maar worden er continu uitgecounterd door 2 van die teringdwergen.

    Hoe spelen die gasten zo defensief en dat ze er toch zo uitkomen? Ik kan dat niet eens..
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon 4-2-3-1 of een opstelling met 5 achterin en dan op 'counter' als tactiek spelen?
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik begin met 4-5-1, met centrale verdedigers op verdedigen hoog, begin met 2e keus spits. Net na rust switch ik naar 3-5-2.. Aanvallend. En zet mijn beste spits erin, dan speel ineens goddelijk en scoort mijn spits vaak 3 keer, ligt natuurlijk aan mij ;)
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Je weet helemaal niks van mij, dus stop maar met die aannames. Je hebt dit jezelf gewoon aangepraat, geeft verder niet.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik hoef ook niets van je te weten, omdat het mij niet intresseert.... Zijn geen aannames, zelfs mijn kids scoren meer dan regelmatig in de 45e en 90e minuut, de jongste is 6 jaar en die past echt zijn tactiek niet aan ;) Zijn gewoon feiten, als je het niet wil zien is dat prima, daar komt de PvdA ook al jaren lang mee weg :) Lekker blijven ballen, ondanks de velen scripted momenten vind ik het best een vermakelijke game en daar gaat het volgens mij om... Meestal win ik, als ik zelf vind dat ik de mindere partij ben, maar ik zal er wel geen kijk op hebben.

    Ik zou het graag met je eens zijn, maar ik kan niet ontkennen wat ik zie. De enige reden die ik zou kunnen bedenken, is dat de 45e en 90e minuut soms 3 minuten langer duren dan de 23e minuut, maar dan nog blijft het vaak wel heel toevallig.

    Het beste merk ik het, als ik tegen een maat van mij speel. We zijn redelijk aan elkaar gewaagd en vaak is het een gelijk spel. Als er dan opeens potjes van 6-6 tussen zitten voelt dat gewoon niet lekker.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb soms ook wel het idee dat er iets van een catchup systeem in werking is.

    Gisteren win ik 2 matches van een maat. Vervolgens kom ik de volgende 3 wedstrijden al snel 2-0 achter. Die 2-0 weet ik dan tot 2-2 te brengen om vervolgens weer vrij eenvoudig te verliezen.

    Nu kan t ook dat ik te hard gestreden heb voor die gelijkmakers en dat daarna de focus weg is ofzo. Wat ook kan is dat hij gewoon gaandeweg de avond mijn spelletje beter door kreeg.

    Zal het wel eens in de gaten houden. Kan puur psychologisch zijn.

    En volgens mij wordt er in het echt ook relatief vaak voor rust gescoord hoor.
     
  16. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogelijk duits commentaar te downloaden?
     
  17. EdenHazard

    EdenHazard Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel maar dan moeten ze op de Xbox Live Marcetplace staan of de Duitse versie van de game hebben. :+
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Over dat laatste minuut gezeik:
    Ze hebben er ook een soort motivatie inzitten he, zo gaat alles bij een 2-0 voorsprong opeens veel makkelijker. De spelers kunnen gewoon wat meer bij een achterstand van 1 goal in de laatste minuut. Dan zijn ze gewoon iets beter omdat ze iets gemotiveerder zijn.
    En dat is dus hardstikke realistisch, want dat gebeurt in het echt ook vaak, een slotoffensief. Dan doe je net ff een stapje harder. CPU speelt vaak ook ultra aanvallend op deze momenten, een echte tegenstander zal dat vaak ook doen.
    Ga er niet om janken, het is logisch, realistisch en doordat er ook nog een paar minuten blessuretijd bij zit en ze niet midden in een aanval affluiten is de kans gewoon veel groter.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat van die lange blessuretijd merk ik ook.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus man, hoe koppig kan je in je eigen verhaaltje blijven geloven zeg :lol:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina