[FIFA 13] Down To Fifa

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TripMode, 15 okt 2012.

1. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4

De club Down To Fifa [DTF] is opgericht door mij en VayMuZ (GoDz ViSioN). De club is opgericht met één doel voor ogen, hoog op de leaderbords komen. Daarom hebben wij besloten om op dit moment nog geen spelers toe te laten omdat het op dit moment verloopt zoals wij hopen. In de toekomst zullen wij de overweging maken om spelers aan te trekken voor de club.

Clubnaam:
    Down To Fifa [DTF]

Stadion:​
    DTF Dome

Kits:
    [​IMG] [​IMG]

Record:
    28-3-3

Spelers DTF:
    TripModeZ [PantyDropper] & VayMuZ [Griffin]​

Voor vragen opmerking kan je ons het beste een bericht versturen via Xbox Live. Onze gamertags zijn TripModeZ en VayMuZ.​

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Waarom dan dit topic:p? Marreuh ik wil wel een match tegen jullie met onze club =) mocht je interesse hebben voeg me maar toe: Roidz NL

3. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Dit topic is ook geopend om mogelijke challenges te accepteren, zoals deze. Ik zal je toevoegen.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vanavond weer een tijd lopen spelen. Record is nu 40-5-5 terwijl wij elke divisie zijn gepromoveerd én kampioen geworden. Momenteel in Divisie 3.

Scoorden met zijn tweeën ook een prachtdoelpunt. Via een lange bal tikte ik de bal opzij die daarna magnifiek wordt afgemaakt via een heerlijke stift.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo jammer dat de herhalingen altijd zo kort zijn =(. Ik wil nog steeds een keer een Elgato kopen om m'n gameplay te filmen.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, de kwaliteit is ook behoorlijk slecht. Met Elgato heb je gewoon 1080p en nu iets van 360p. Jammer dat er geen theater mode is á la Halo. :mad:

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jullie spelen wel zonder any of niet?

En dan de opstelling 9-0-2

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    We spelen met een Any (ik) en gewoon in de formatie 4-1-2-1-2. ;)

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dan is het netjes :)

Vind clubs soms echt zeilig aan het worden! Van die gasten geen ANY en 9 man in het strafschopgebied die blijven hangen. Computer any staat volgens mij ook nog eens op legendarisch.

Zitten zelf nu in divisie 3 geloof ik moeten nog beginnen daarin hopen dat wat meer mensen zijn die willen voetballen :)

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, we komen ook heel vaak teams tegen met een verkapte 7-1-2 formatie, maar binnen de vijf minuten gaan we dan ook weg. We blijven voetballen, ondanks de tussenstand. Sommige die komen voor met 1-0 en sindsdien spelen als een stel zielenpoten.

Deel Deze Pagina