1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Doomsday Preppers

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door LDawg, 17 okt 2012.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5


    Doomsday Preppers

    [​IMG]

    [gb]Wat is Doomsday Preppers?[/gb]
    Doomsday Preppers is een programma dat uitgezonden wordt op National Geographic. Het is een nieuw programma dat in 2012 voor het eerst werd uitgezonden op de Amerikaanse zender.
    Op dit moment telt de serie 1 seizoen van 12 afleveringen. Er is al gecast voor het 2e seizoen.

    [gb]Waar gaat Doomsday Preppers over?[/gb]
    Het is een documentaire waarin ze elke afleveringen een paar mensen volgen die zich voorbereiden (preparen -> prepper) op doomsday. Ieder heeft zijn eigen idee van doomsday. De ene denkt dat de wereld binnen een paar jaar overbevolkt zal zijn, de ander is bang voor nucleaire oorlogen.

    Ik zal een voorbeeld geven van iemand:
    Een vrouw van in de 30 die denkt dat binnen 2 jaar de Verenigde Staten een dictatuur wordt als gevolg van de economische crisis. :lol: Door de dictatuur zal de martial law (krijgswet) van kracht worden. Ze denkt dat het eten alleen nog maar voor de elite overblijft, daarom heeft ze een enorme lading voedsel opgeslagen dat 20 jaar lang houdbaar is. Ondertussen probeert ze haar vrienden ook van hetzelfde te overtuigen.
    Bij het uitkiezen van een woning heeft ze ook op de toekomst gelet. Zo woont ze naast het Amerikaanse regeringsgebouw, zodat ze de boel in de gaten kan houden en snel weg kan zijn, mocht het mis gaan.
    Plunderaars is ze ook op voorbereid: een stun gun. Maar een vriend gaf haar als advies om ook wapens te nemen voor op grotere range. Daarom heeft ze even leren schieten met een sniper!

    Je hoort het al, het gaat eigenlijk nergens over, maar toch is het leuk :)

    [gb]Filmpjes[/gb]

    Aflevering die ik beschrijf:

    [yt]cY_mlWobL68[/yt]

    [gb]Wanneer en waar kun je Doomsday Preppers zien?[/gb]
    Dinsdagavond op National Geographic van 22.00 tot 23.00 uur.
    Meeste afleveringen staan ook op YouTube

    [gb]Mening[/gb]
    Ik vind het echt hilarisch om te zien hoe getikt sommige mensen wel niet zijn. Het is ook nog enigszins leerzaam, het is tenslotte National Geographic.

     
  2. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi programma ja. Stelletje wacko's dat er aan mee doen.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat er gisteren ook eventjes naar te kijken en vervolgens was er in 'de week van Filemon' ook nog een klein itempje over een Nederlandse doomsday prepper. Die ging helemaal los toen ie z'n ideeen moest verdedigen. Hij voelde 't al aankomen dat ie als een complete idioot afgeschilderd zou worden, maar daar viel niet zoveel meer aan te doen XD De arme man. Ik zag bij die gast ook meer toiletpapier dan eten. Beetje rare prioriteiten.

    Ik vond het trouwens wel jammer om te zien hoe zo'n Amerikaanse gast z'n kinderen er ook compleet in meesleurde. Dat kan niet echt goed voor ze zijn tenzij hij echt z'n gelijk krijgt met een apocalyps.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  4. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Die gast was inderdaad niet goed bij zijn hoofd :mad:

    Maar ik vond die ondernemer van gisteren wel een baas. Een ondergrondse raketsilo ombouwen tot ondergrondse flat. Muren van 3 meter dik, zwembad en bioscoop erin. Genoeg water voor 5 maanden per persoon. Ja, daar zou ik ook wel even willen vertoeven. :p
    Ook lekkere beveiliging daar. Iedere bewoner heeft de beschikking over allerlei soorten wapens en ammonutie. "We have enough ammo to fight a small war." :lol:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb enkele eps al gezien en s01 gedownload om de rest nog eens te kijken. Vind het wel vermakelijk. Sommigen kunnen zich 1 specifieke ramp dusdanig inbeelden, dat heel hun leven daaraan gewijd is.
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Over een uurtje is het weer zover. Volgens mij zou hij gaan over een man die een kolonie had gesticht ondergronds ofzo? Ik ben benieuwd :D
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Seizoen 2 is begonnen.

    Doomsday Preppers S02E01 HDTV x264-CRiMSON
     

Deel Deze Pagina