1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Flikker toch op met die uitmelkerij. :mad: Heb net de LE voor €63 aangeschaft komen ze nu voor de release alweer met deze bullshit..
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    was al 2 maanden bekend dat er een uitbreiding zou komen in december.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ze nu alweer komen met de uitbreidingen en season passes. Echt, zout op, pure uitmelkerij. Wacht wel met het kopen van de game tot er een complete editie is, of dat de game in de aanbieding is en dan kunnen al die uitbreidingen me gestolen worden.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom zijn we nog verbaast dan eigenlijk? Gaat al zo sinds Forza 3. COD heeft ook 100 DLC. Is gewoon een trend geworden en 95% koopt het dus het is een makkelijke keuze voor vevs.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, met Borderlands vond ik het echt een toevoeging, al waren ook niet alle DLC de punten waard. Bij GoW 2 ging het met om de achievements en speelde ik weinig op de DLC maps. Deel 3 speelde ik weinig en was ik er al op tegen. Bij racegames nooit de behoefte gehad aan DLC voor een paar cars. Dan betaal je uiteindelijk 2x zo veel voor een game voor een klein beetje meer. Is nou ook niet bepaald goedkoop, 1600 punten voor een rally pack en 4000 voor een season pass. Voor dat geld koop ik liever een volledige andere game.
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt niet helemaal, de expansie is onderdeel van de pass.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2012
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    neem gewoon een extra krantenwijk dan kun je de DLC ook kopen. YEAH DLC RULE!:):
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik deze game toch maar niet gepre-ordert heb, wacht wel tot hij of in de budgetbak komt of er een total edition komt met al die DLC's, true dat je niet alle nieuwe auto's erin kan pleuren maar hoeveel auto's zitten er in, stuk of 150 en dan nog 10 DLC uitbrengen met switches uit FM4, doei.
     
  9. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    MechBerg van T10 heeft t eindelijk duidelijk gemaakt:

     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En het enige wat je met de Season Pass dus 'wint' t.o.v. de 6 packs en de Rally DLC los kopen zijn 5 Season Pass Bonus Cars....
     
  11. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus totaal niet waard? Zeker als je niet alle DLC koopt (zoals ik in FM4).
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Word wel een beetje moe van die DLC cultuur. Games uitbrengen en bewust dingen eruit laten om direct na de release uit te brengen voor veel geld. Melkerij. Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe groot / afwisselend en uitdagend is de map eigenlijk?
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zie de startpost. ;)
     
  15. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de demo gespeeld, ja heb Xbox Live Silver haha ;) Maar wat viel de demo onwijs tegen. Lagere framerate lijkt het en de auto's sturen heel gek. Ook met assists uit. Het is onwijs makkelijk lijkt wel. Daarnaast voelt het spel heel leeg. Ben er dus niet echt over te spreken.

    Misschien dat het uiteindelijke spel wel beter is, maar dat betwijfel ik. Ik houd het lekker bij Forza 4.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op deze manier zie ik ook geen reden om de LE te kopen, of je moet erna DLC los kopen en geen season pass. Als ze nou eens echt waardevolle dingen toevoegen aan een LE (iets wat je anders niet kunt krijgen/unlocken bijv), maar dat kom ik niet vaak tegen.
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Was deze demo aan het spelen en moest wel heel erg denken aan dirt 2. Dat vuurwerk als een race is afgelopen bij de finish. Die felle kleuren in de menu's en dat praten echt dirt 2 stijltje. Ja had wel iets orgineler gemogen.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat komt volgens mij omdat Horizon door een ex-directeur oid van CodeMasters en T10 in elkaar gezet is vandaar de Dirt sfeertjes.
    In het artikel gaan ze nog wat dieper in de mix van CodeMasters 'elementen'.
    bron: klik
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
  19. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die op wehkamp besteld hebben. Er staat 23 october..... Maar hij komt pas 26 october in europa uit?
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    26 oktober of wehkamp moet hem eerder versturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina