1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke thanks. Begin toch te twijfelen tussen BF en MOH. Irritant. :p
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh zaten er mensen in de server? :+ Ik heb zelf ook al een poosje niet gespeeld, heb de laatste weken niet zo heel erg veel tijd en wat er is word nu even opgeslokt door Borderlands 2

    Maprotatie is eigenlijk vrij saai een beetje om en om met de grote en kleine mappen en volgens mij zit Firestorm er niet in omdat ik die saai vind :+ Voor de rest gewoon de vanilla maps + Oman

    En die tanks op Seine staan idd niet handig geparkeerd. Geld ook voor de andere spawn. Beide zijn veel te makkelijk dicht te zetten
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Beide goede games zo denk ik :thumbs:. MOH demo heb ik paar uurtjes gespeeld. Wat meer close combat, beetje mix tussen COD en battlefield.
    Bij battlefield krijg je echt enorm veel content. Deze continue flow van nieuwe content zorgt er ook voor dat het spel actueel blijft en dus volop servers en tegenstanders.
    Succes met de keuze :b:
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoeveel clips moet ik leegschieten voordat zo'n fucking spawn beacon kapot gaat... jongens toch :+
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon glitched en nooit gefixed door Dice.

    Soms wilt het nog weleens lukken om hem met je side arm te vernielen en anders zou ik hem gewoon negeren.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Met mijn snipergun wist ik die krengen toch wel regelmatig kapot te schieten.

    Ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld, maar ik denk dat wanneer ik in Hong kong zit komend jaar, dat ik daar dan voor 30-40 euro even de game opnieuw koop, maar dan de Premium versie dus met alle DLC...
     
  7. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er nooit enige moeite mee. Soms eens 10 kogels maar dan ging ik ervan uit dat ik gewoon niet goed mikte.
     
  8. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er ontzettend van dat ik de update van vorige week niet gekregen heb... Iemand enig idee hoe ik deze alsnog kan krijgen?
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan toch helemaal niet ? Als je niet de goeie update hebt, kan je toch nooit een server joinen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan wel, er zijn aardig wat potjes die je dan nog kan joinen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toen ik eergisteren ofzo weer eens 3 potjes BF3 ging doen kan ik me ook niet herinneren dat ik een update heb moeten downloaden hoor. En sinds de release van Fifa 13 heb ik geen BF3 meer gedaan.
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat als je niet up to date bent met de laatste patch dat je niet een server kan joinen. Tenminste zo gaat het altijd. Zou raar zijn als je met verschillende versie patches een server zou kunnen joinen. Dan zo de een voordeel hebben, of juist niet. Zou niet moeten kunnen. en als het wel zo is dan moet ik wel ff lachen. :lol:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat bedoel ik niet. Ik bedoel servers die op de oude updates lopen. laatste keer dat ik speelde geen zin om te updaten en kon wel spelen
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij kom je geen rented servers in zonder eerst de laatste update gedownload te hebben. Sterker nog, je komt nog niet eens tot de server browser toch? Je krijgt volgens mij al problemen als je de multiplayer opent
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is waar, maar ik kon wel potjes via quickmatch joinen.
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die problemen hebben met de server browser, het vinkje uitschakelen bij Filter Hardcore no map _O_
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Leuk dat ze dat toegevoegd hebben. Maar dat kun je toch ook gewoon zelf instellen met custom rules? :confused:

    Offtopic: waarom de _O_ ?

    :+
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is het normaal (realistisch?) dat die semi-auto snipers zo snel schieten. Lijkt wel of sommige spelers dit gebruiken in plaats van een shotgun, je ziet ze vaak genoeg zonder scope of eentje met een holo scope. 1 shot 1 kill.



     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee :+
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Delphiki klopt het dat op jou server de nieuwe mappen niet zitten? ik heb wat potjes gedaan, maar kreeg de nieuwe mappen niet te zien. of ben ik te ongeduldig:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina