Ik ben binnen bij de Cia, maar loop me nu steeds vast. Ik moet naar Dorethy's pc ofzo door een hal met lampjes die je stuk kan schieten, dan kom je 2x iemand tegen en moet je naar beneden, maar helaas alarm gaat weer ... andere mogelijkheden ook steeds alarm Ik zit hier helemaal vast.... er gaat steeds een alarm af!!! Kan nergens heen... kent iemand dit probleem? En nog beter kent iemand de oplossing....
misschien heb je ergens een body niet goe dopgeslagen en dan kom je bij het volgende checkpoint en dan vinden ze die body.
Ja idd, misschien heeft Godd gelijk. Als dat zo is probeer eerst eens een stuk terug te gaan. En als dat niet lukt : speel het level opnieuw en verstop alle bodies goed!
ja is altijd een probleemg geweest in het spel op bepaalde punten word er gekeken of de lijken goed zijn verstopt, dus het ligt niet aan dat stuk je moet terug gaan en het/de lijk(en) uit het zicht halen
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=13357 Vragen over Splinter Cell moeten altijd daar gesteld worden *) Kees Kloost