1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ster:lol: Ik denk dat zelfs EA het dan ongeloofwaardig begint te vinden als ze dan nog jou laten winnen :p
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vanwaar deze haat op mijn Saudi Arabiërs?

    Het was gewoon om te bewijzen dat die handicap bullshit is, zeker in grote mate. Ik speelde het potje daarna met m'n 4-ster Brazilian squad tegen een 3.5-ster zilveren BPL squad en won met 6-1. Hulk _O_
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zilver teams moedig ik altijd aan maar wel beetje jammer dat het allemaal pure pace teams zijn. Die LF in dat Mexicaanse team is bijvoorbeeld een goed voorbeeld. 53 shooting, hij is links en heeft 1 star weak foot. Succes met op doel schieten ;) Maarja wel 96 pace he :lol:
     
  4. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Net contact met EA gehad, Ze begrepen mijn probleem een stuurde me een email met instructie's
    Ze willen alles van je weten behalve je pincode:lol:
     
  5. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken Bas dost vond ik hem niet echt veel beter. Maargoed ik wou toch al een mini schalke 04 maken. Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten.
     
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij verder niet uit. Het enige wat je met FUT tegenkomt is toch 90% pace. Doe je daar niet aan mee, dan ben je volgens mij kansloos:p
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, dat dus, als je geen pace hebt, kun je net zo goed niet meedoen, aangezien als jij dan de bal verliest, ze dan gelijk counteren en dan met 7 tegen 3 staan en vervolgens vieze goals gaan maken :emo:
     
  8. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je ST Reus in de spits zet in plaats van Podolski, heb je twee groene lijntjes extra. Altijd beter/mooier, IMO. Daarnaast speelt hij fijner, vind ik.
     
  10. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    En toch blijf ik het spelen tegen beter weten in.. Al betrap ik mezelf er wel op dat ik offline season in FUT het meeste speel...

    Maargoed, denk dat ik dit niet lang meer blijf volhouden, met FIFA12 speelde ik alleen maar H2H seasons, denk dat ik dit ook maar snel in FIFA 13 ga oppakken *)
     
  11. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Siemenn. Ga hem proberen.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee, was geen Happy Hour, de nieuwe TOTW spelers zaten vanaf 19.00 in de packs.
     
  13. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er happy hour is was het dan van 19:00-20:00 of 20:00-21:00 (Nederlandse tijd)
     
  14. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog wat coins over iemand intresse pm even
     
  15. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een bespaar tip voor mensen (jaja, gratis!)

    Je kan meerdere zelfde managers in je club hebben (+3 contracten managers). Hierdoor krijg je bij het toevoegen van contracten op spelers gratis contracten in percentages. Je moet gewoon 5 de zelfde managers buy now kopen die nog niet in je club staan. Je moet ze nog niet assignen maar gewoon vijf goedkope kopen, dan assign je ze allemaal door assign all to club te doen.

    Bij de managers werkt het wel op de webapp.

    Je moet echter de manager die je 5x hebt gekocht via buy now natuurlijk niet in je staff hebben staan
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    NIET INTRAPPEN MENSEN!



    Ik bied hier mijn fifa 13 ultimate team coins aan, jullie zullen allemaal denken hoe komt het dat hij al zoveel coins heeeft.
    dat ga ik jullie eerst uitleggen:
    Ik heb een programmatje gedownload op me laptop mijn laptop verbind ik met mijn xbox dan zet ik dat programmatje aan dit doe ik maar 2 uur per dag op deze manier worden er een hoop microsoftpoints toegevoegd aan me account daar koop ik FIFA-points van en dan pakjes en die coins verkoop ik.

    Ik ben denk ik een van de goedkoopste op marktplaats..

    100k - 5 euro
    200k - 10 euro / 800 ms points
    400k - 20 euro / 2100 ms points
    800k - 40 euro / 3200 ms points
    1 mil - 50 euro / 4200 ms points

    Over de prijzen valt te praten

    MENSEN TE MOOI OM WAAR TE ZIJN! TRAP ER NIET IN!!!

    Ik kan ook FIFA-Points verkopen maar het enige wat ik daar voor nodig heb is jullie fifa inlog gegevens zodat ik dan dat programma 2 uurtjes anzet op jullie account je krijgt dat zo ongeveer 10.000 ms points na 2 uurtjes ( Dit is iets waar jullie apart voor kunnen kiezen de prijs bespreken we in de mail )

    Als er nog vragen zijn mail me maar ik mail vrij snel terug.
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wat een onzin inderdaad, wel grappig bedacht, dat mag gezegd worden.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Diep triest als mensen daar in trappen. Dan verdien je het ook wel een beetje:+
     
  19. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Helaas, neen - Slurpgeit

    Ik had gister een k-leageu uitgeprobeert in een 3412 opstelling hierbij zijn er een paar geweldigen spelers als lee dong gook een sp goud 80schot, maar hierbij had ik ook een vraag ik kocht een bronze rm met 5star weakfoot maar hij had maar 45 shooting dus wat heb je aan die 5star weakfoot
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je daar in trapt verdien je het ook gewoon om opgelicht te worden. Dan kan je het zien als een investering in je algemene ontwikkeling. De prijs die ik daar voor betaalde was 90 euro, maar je leert er in ieder geval wel van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina