Nintendo kamp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Robie, 26 jun 2003.

  1. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen 12 en 16 en verstokt Nintendo fan? Dan is het Nintendokamp misschien jouw ding. Van dinsdag 15 juli t.e.m. vrijdag 18 juli kan je terecht in een soort jeugdkamp dat helemaal in het teken staat van de Nintendo consoles en games. Vergelijk het met een soort scouts voor gamers Je kan er hele dagen gamen en meedoen aan competities en dit onder het toeziend oog van enkele professionele opvangers, zodat de mama's en papa's ook met een gerust hart hem of haar kan achterlaten. Prijs van deze mid-week bedraagt 110 euro inclusief maaltijden en overnachtingen, helemaal niet te veel dus.

    Wie nu al wegdroomt bij deze nieuwspost, hebben we toch nog enkele minpuntjes gevonden. Zo zal je helemaal naar Breda in Nederland moeten afreizen en logischerwijs ook leren opschieten met het volkje en de cultuur daar.

    Op kamp gaan voor te gamen .... de tijd staat niet stil!


    voor meer info Klik
     
  2. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    hebik ook juist gelezen :p
    lijkt me wel vet, zo'n kamp, natuurlijk is het weer in NEDERLAND en ik ben toevallig een BELG :mad: :mad:
    kvind wel dat ze beetje nieuwere consoles mochten zetten gelijk ps2, xbox, gba sp
    naja, het zijn ook nederlanders die dat georganiseerd hebben :+
     
  3. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, maar het is een NINTENDO kamp ;), alleen voor nintendo consoles, Ik had wel verwacht dat er de NES ook aan wezig was, maar nee dus. En ik vind €110 wel veel!
     
  4. Koe Jager

    Koe Jager Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    de Nes is van Nintendo? Nintendo Entertainment System?

    Edit: Nevermind, net pas gelezen. de NES is dus niet aanwezig. sorry
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  5. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er niet heen, ik houd nooit zo veel van dat soort kampjes:cool:
    is dit net zoiets als dat PU gedoe? Er is wel een ruilbeurs ofzoiets:) Je kan ook naar een online Nintendo kamp gaan http://www.camphyrule.com, in plaats van dit Nintendo kamp:)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  6. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    de NES is de eerste nintendo (tog?) iig voor de SNES (super nintendo) :+
     
  7. Kamikaze_indo

    Kamikaze_indo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo kamp....


    yippie hele dag gamen :| get a live :|

    wie vind dat nou leuk :confused: als je zooi vrienden heb can dat tog ook :confused: 8) 8) 8)
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh ik word op 22 juli pas 17, vette shit dan ga ik natuurlijk met m'n Pokémon broodtrommel erheen, veeet8)
    Nee, ieder z'n ding natuurlijk maar zoiets gaat mij te ver, wellicht leuk voor als je 12,13 bent:).
     
  9. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik er naar toe ga hoor :cool:
     
  10. Kamikaze_indo

    Kamikaze_indo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    tiz volges mij zoeen kamp voor de babyz die nog in de gayblade fase zijn of nog op de gaycube spelen :p

    echte mannen spelen op xbox :p
     
  11. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, daar word je gewoon hersen gespoeld:

    Speel op nintendo console, speel op nintendo console.

    Zo vaak totdat je gewoon 24/7 achter je cube gaat zitten.
     
  12. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    HAHA zat net ff te lezen op die site maar die consoles gaan uit om 11 uur in de avond. Damn dan begin ik net pas wakker te worden... Dus mij niet gezien.
     
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo kamp is echt vaag.. ik zou eerder naar een xbox kamp gaan eigenlijk.. nintendo gamen doe ik thuis al genoeg.. is wel es leuk om een week lang geen nintendo aan te raken ;).. nee maar dat meen ik dus wel.. Nintendoids zijn toch vaak maar irritante kinderen waar ik me niet echt mee vergelijk.. natuurlijk is het wel leuk, maar een week lang?
     

Deel Deze Pagina