1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2012

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 aug 2011.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn weet iemand hoe je looplijnen uit kan zetten, als je voor Klassieke Tactiek gekozen hebt?
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Rechtermuisknop en dan naar voren of achter?
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat werkt dus niet meer. Ik ben erachter dat het nu te maken heeft met de instellingen die je een speler meegeeft voor zijn positie. Als je instelt dat hij vaak naar achteren opkomt, krijgt hij een pijltje :)
     
  4. Seh

    Seh Guest

    FantasticNL
     
  5. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    mgwlee
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ben begonnen met Feyenoord.

    Zag al een nieuw dingetje, twee -19 coaches zijn nu de curcus coach betaald voetbal gaan volgen.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand die FM2013 al heeft? Hoe bevalt het? :)

    Twijfel zelf nog een beetje, maar ik weet dat ik er ontzettend veel uren plezier aan ga beleven, lastig..

    Jammer dat er geen site is waar je een steam key onder de 30 euro kunt krijgen mét iDEAL.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Top, eerste seizoen met Hellas Verona er alweer op zitten ook, en gelijk als 2e van de Serie B gepromoveerd.

    De Match Engine is nog niet optimaal (er gebeuren soms gekke dingen met keepers en verdedigers), maar persoonlijk heb ik daar nog niet veel van gemerkt.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Top inderdaad. Wel wat foutjes in de Engine nog, maar dat wordt wel opgelost. En heel erg heb ik het nog niet meegemaakt.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet om reclame te maken voor een ander forum, maar Maldini (ikke :+) op dat forum heeft een MU Data Update November gecreëerd waardoor verschillende schoonheidsfoutjes uit zijn gehaald. Dus als je geïnteresseerd ben kan je hier even kijken.
     

Deel Deze Pagina