1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Veel geld:
    [​IMG]

    Minder geld:
    [​IMG]

    Of nog minder?
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is Wilshere van Arsenal een fijne speler voor het middenveld? Zie dat hij voor ongeveer 11000 te krijgen is, goede prijs?
     
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo toppers!

    Ik ben nu met fifa 13 weer met FUT begonnen, en een paar nieuwe dingen zijn mij niet helemaal duidelijk (zaten niet in twaalf)
    Ik heb twee vraagjes!
    1. Ik heb de pre order editie, dus zou 24 weken lang gratis pakjes moeten krijgen. Wanneer krijg ik weer een pakje? Voor mijn gevoel zou ik wel weer eentje moeten krijgen namelijk!
    2. Ik heb met mijn credits bij EAS zo'n upgrade gekocht dat ik de eerste komende 5 wedstrijden 200 extra munten krijg, maar heb net een speler divisie gedaan en gewonnen, maar kreeg geen 200 extra munten, why not?!

    Graag antwoord, alvast bedankt!!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Elke maandag krijg je zo'n pakje. ;)
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die coin bonus zou je gewoon na elke gespeelde wedstrijd moeten krijgen. Werkte voor mij prima!

    Edit:

    Ik heb mijn hele team even omgegooid en speel nu met een pacey voorhoede en een passing middenveld in 4321. Wat ontzettend lekker speelt dit zeg!

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#i4rbr6Mhoht:360

    Daarnaast zou dit team nog versterkt kunnen worden met Robben, Ribery, Schweini, Gotze, Lahm en Neuer. Echter vind ik dat de coins niet waard. Als iemand nog 'gouden' tips heeft wat betreft goedkope talentjes in de Bundesliga, ben ik één en al oor :)!
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  6. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    De bovenste is wel erg mooi alleen zou ik op de plek van Afellay dan toch liever voor van der vaart geen idee eigenlijk waarom om.
    Heb de meeste spelers ook al wel in mijn team behalve Sneijder, van persie en robben en butner.
    Is willems geen goedkoper alternatief of is deze veel slechter dan Buttner?

    Maar ik speel dus me hele leven al in 433 maar is de bovenste opstelling makkelijk te hanteren/ aan te wennen?
    Of is zoiets ook mogelijk in 433?

    Edit:
    Hoe belangrijk is de formatie eigenlijk?
    ik heb veel die niet in de goede formatie staan dus of rood of oranje zijn
    speelt het veel lekkerder als ze allemaal groen zijn?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  7. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw kocht een team voor 300k met yaya, balotelli, torres, noem ze maar op nou het werkt als geen meter probeer nu alles te verkopen had ook nog cleverly if en hangeland if cleverly is echt een afrader ben nu bezig met dit team http://www.futhead.com/fifa/squads/build/402265/
     
  8. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van een game advisor een 'gift' gekregen aangezien ze liepen te kutten met het unlocken van mijn account. (Inmiddels gelukt overigens). Maar ik heb geen idee waar ik deze kan redeemen...de code begint met CE- en dan 4 series van 5 tekens. Iemand een idee?
     
  9. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Op je controller op je xbox logo klikken en dan met je stick naar links gaan. In het meest linkse menu staat REDEEM CODE. Vul je code daar in.
     
  10. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat hij daar 5x5 verwacht, ik kan de dashes niet kwijt opende juiste plek
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand ervaring met Dembele als CM in 4-4-2? Heb nu Diaby en Fellaine maar die zijn voetballlend niet zo best.En wie zouden jullie in de verdediging zetten?

    Zat te denken aan Baines-Luiz-Kaboul-Walker en is deFranse Cisse aanrader? Heb nu Wellbeck en Defoe 1 van hun gaat weg. Alvast bedankt andere ideen zijn welkom.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand ervaring met Dembele als CM in 4-4-2? Heb nu Diaby en Fellaine maar die zijn voetballlend niet zo best.En wie zouden jullie in de verdediging zetten?

    Zat te denken aan Baines-Luiz-Kaboul-Walker en is deFranse Cisse aanrader? Heb nu Wellbeck en Defoe 1 van hun gaat weg. Alvast bedankt andere ideen zijn welkom.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, sowieso moeten al je posities/formaties van je spelers juist zijn ( groen dus ). Als je 100 Chem hebt, dan is hier een daar een rood lijntje niet heel erg maar probeer gewoon alles oranje of groen.
     
  14. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Zou voor Ramires als Cm gaan anders Tiote.En als spits zou ik dan eerder kiezen voor Hernandez.Snel en kan goed scoren !
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komt er een SIF Mata? Twee goals en een assist in de topper uit tegen Tottenham.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij speelde wel erg goed!

    Zojuist voor 8100 een 4-3-3 Wilshere gekocht met 55 contract! Nu op zoek naar een goedkope Vermaelen!
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb Ramires al een x gehad beviel niet echt zelfde als Hernandez hard rennen maar weinig controle zt te denken aan,Ballotelli,Suarez of Torres wie zal ik doen?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Balotelli.
     
  19. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor een bundesliga team voor 100k? Graag snelle en sterke spelers met een verdediging die ACHTER blijft.
     
  20. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    De beste tip voor een goede defensie, direct als je begint je team op defensive zetten. Bij Balanced gaan backs mee en schuiven verdedigers door naar het middenveld. Bij defensive blijven ze constant achterin, de meeste 'pro's' spelen zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina