[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah lol? Waar heb je dat gelezen? Ik heb het over de limited editie he.
     
  2. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Halo 4 posters?! Ik ben nog blij met mijn halo 2 poster in m'n woonkamer ;)

    Mijn verwachtingen van halo 4 zijn toch wel redelijk hoog. Qua multiplayer en singleplayer. Ik hoop in iedergeval dat de multiplayer niet genoobified is, maar als ik die gameplay beelden bekijk denk ik niet dat dit het geval zal zijn.

    Wat redelijk jammer is dat ik deze game niet kan spelen op de release datum...sinds ik dinsdag voor 4 weken naar het buitenland moet..:'-(
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Halo 2 kwam destijds uit toen ik in London was. Je had echt gigantische etalages met mega grote stickers en dubbeldekkers met Masterchief er op :D

    Het blijft een debiele pose die hij daar aanneemt. Doe het zelf maar eens 8)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij de LE zit sowieso extra content, maar dat zit gewoon bij de game. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Bij een aantal shops krijg je ook extra pre-order content en die geldt voor de eerste 10000 kopers. Alle info daarover is ook terug te vinden op Xbox.nl.
     
  5. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de normaale editie kreeg je wel pre order skins op wehkamp. Maar bij de limit editie stond niks.

    ik had een reactie gezet op een van hun halo 4 artikkelen waar wel pre order skins bij zaten(normaale editie) Dus ik vroeg: heeft de limited editie ook deze skins erbij( en ze reageerde : ''het nog niet bekend was''

    ik had mijn limited editie 20 september gereseveerd( uitverkocht inmiddels)

    Dus wat zijn de kansen dat ik een skin krijg :p Die artic skin is best lijp. En die locus skin en helm is ook vet.

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...&Ztb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

    hier kun je het zien... Scroll naar beneden voor mijn vraag.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, maar bij Bart Smit staat het bij beide editie's vermeld en ik zou het zelf ook een beetje raar vinden als je het alleen bij de standaard editie krijgt.
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de limited bij wehkamp bestelt, en ik zou het best kut vinden als dat spul alleen bij de standaard editie zit. Ik heb trouwens geen idee of ik bij de eerste 10000 kopers zit, heb em ergens in september bestelt. (tijdens die wehkamp pre-order actie) Als je niet bij de eerste 10000 zit, krijg je dan wel die extra skins? (als die bij de limited edition zitten)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier staat alle info, lees maar even. ;)
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om even Halo 3(Custom of MP) of halo reach te doen? :D
    Part 3 van forward unto dawn is echt ongelofelijk vet, maar ik dacht dat ze al wisten dat de covenant bestond?
    Part 4 word pas echt bruut wanneer master chief opkomt :cool:
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dus wel echt bij de eerste 10000 zitten, weet niet zeker of ik daarbij zit.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Ik neem aan dat de 10000 al reeds is gepasseerd?
    Maakt niet uit welke editie of waar je t pre-ordered?
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is maakt het niet uit waar, en ik weet vrij zeker die die 10000 wel gepasseerd is.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet alle shops (maar het zijn er best veel) doen er aan mee. Zie de link. Ik was vrij vroeg met m'n pre-order, maar zelfs ik vraag me af of ik het ga krijgen. We zullen zien...
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vandaag pas een pre-order bij Gamesync geplaatst. Zal d'r wel niet bij zitten.
     
  15. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0

    I'm in the same boat.

    Als ik de limited editie binnen heb. En geen skins, Bel ik ze gwn op en vraag ik om de codes.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb zelf bij Wehkamp besteld. Het kan me eigenlijk ook niet zo heel veel boeien of ik die dingen krijg of niet. In de game zie je er waarschijnlijk geen reet van. Enige toffe is die camo skin op je wapen.
     
  17. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ook vandaag pas gepre-orderd, zal er dus denk ik ook niet bij zitten. maar ach zolang ik de game zelf heb ben ik tevreden. (;
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem op 26 augustus gepre-ordered bij consoleshop (limited edition). Ik heb hem denk ik wel
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maat van me heeft alle boeken gelezen en volgens hem speelt Forward unto dawn zich voor Halo 1 af.

    Zou dus moeten betekenen dat de Spartans nog een geheim project waren tegen de rebels.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    FUD speelt inderdaad voor Halo 1.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina