1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je in de server browser zelf zien. In het server-info-scherm één of twee keer naar rechts drukken. Ik heb er niet specifiek op gelet, maar volgens mij zit er sowieso geen Armored Kill materiaal bij, inderdaad.
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, dat ziet er idd snel uit. Ik ben ze (nog) niet tegengekomen online, of iig niet dat ik me eraan ergerde. Maar dit moet niet de bedoeling van van zo'n gun...
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zou kunnen , ik ben er al een tijdje zelf niet meer opgeweest :+ Geloof dat AK inderdaad alleen in een aparte playlist zit
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    haha gekicked door een admin, blijkbaar mocht je niet snipen. Ondertussen heeft zijn team wel een stuk of 3 snipers. :x Makkelijk om terug te keren, kick maakt blijkbaar niets uit.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De reden waarom ik altijd goede servers uitzoek en favorite. Een "NO <noem wapen>" rule is bij mij een NO go. :p

    En vervolgens huilen dat ze hun server niet vol krijgen. :lol: Moet je maar niet met belachelijke regels aan komen zetten.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam vandaag een server tegen waar je geen hoge k/d mocht hebben:lol:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    TDM server? Of dat nog net niet :+
     
  8. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol die hoge k/d server ken ik ook een. Daar mocht je ook geen lvl 100 zijn. Helaas ben ik daar gebant, loserserver :emo:

    Ik moet zeggen dat ik altijd wel kan genieten van de creativiteit van sommige admins op het gebied van regelgeving. Op een of andere manier raak ik dan juist extra gemotiveerd om het juist wel te gebruiken.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    "no stingers" ...:+

    1x deed ik het dus wel, kreeg ik een bericht van iemand die kwaad was geworden omdat ik hem uit de lucht had geschoten en zei dat ik de regels moest naleven. Ik stuur terug dat er in de server description niets staat en dat hij niet zo moest huilen. Had hij het over dat beetje tekst dat bij de start van het spel op je scherm verschijnt. Tja...
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja want een MOTD is daar voor bedoelt en die kun je helemaal uitlezen voordat hij verdwijnt. :emo:

    Mensen met custom weapon rules: zet custom rules teken aan of GTFO.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ikzelf heb, voornamelijk op de CQ DLC heel veel de M417 met een holo, demper en foregrip gebruikt en dat gaat echt als een trein.
    De M39 zou je het ook mee kunnen doen, maar ik vind die iets teveel recoil hebben om dit effectief te kunnen doen.

    Hoe die gast in dat filmpje schiet is nog echt achterlijk traag ook.
    ben ook heel veel mensen tegen gekomen die dat doen met de SKS, MK11
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe routes vrijmaken door propane tanks te laten exploderen klinkt leuk, maar is volgens mij niet meer dan een gimmick. Zou cooler zijn als je zo'n deur echt kunt bewaken, en je als 'aanvaller' enige tijd voor nodige hebt om hem open te maken. Nu is het gewoon één schot en doorlopen.

    Ben ook benieuwd in hoeverre Scavenger nou in de praktijk af gaat wijken van Gun Master. Ik hou er persoonlijk niet van dat je in die modus al zo snel een achterstand op kunt lopen die je de hele ronde moeilijk inhaalt.

    Maar nieuwe maps waar infantry battles de hoofdmoot voeren zonder dat claustrofobische CQC kijk ik wel erg naar uit!
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders wel jammer dat ze de nadruk weer op infanterie gaan leggen.

    Speelde de BF serie altijd voor het complete plaatje maar Dice vind het steeds meer nodig om voertuigen in de achtergrond te houden ( met uitzondering van Armored kill DLC ) voor gun on gun actie waar ik de serie nog steeds niet heel goed in vind.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De concentratie ligt wel meer op infanterie, maar er zijn nog steeds genoeg vehicle maps. Ik vind het persoonlijk wel fijn om wat meer variatie te hebben. Helaas denken sommige server admins daar anders over. Het is 'urban only' of 'vehicle maps only'. *zucht* :emo:

    Scavenger modus lijkt me ook wel vet, maar het is wel jammer dat hier geen voertuigen inzitten. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat dit waarschijnlijk moeilijk te balancen is.
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd dat ik de game weer eens opstart, alleen wil zo graag nieuwe maps(premium), eens kijken of mijn budget toereikend genoeg is/wordt.
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zat net een levelcapgaming video te kijken. en je kan met een med pack een muur eruit halen. 3 keer gooien. haha wtf.....
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is een design flaw in de Frosbite Engine. Heeft te maken met hoe kracht wordt berekend.

    Was ook al een probleem in beide bad company's. Daar kon je een muur eruit knifen. :emo:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het probleem dat de game er minder mooi uitziet als je de HD texture install doet en de game op je HDD installeerd. Bestaat dat nog of is dat gefixed? :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is dat allang gefixed. Anders als je de tijd heeft zou ik eens de lijsten doorspitten, mag je wel even 3 uur voor uittrekken 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina