1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Van de spartans had ik ook gelezen dat t nog een secret was, maar ik bedoel harvest was toen toch al allang aangevallen en toen wist iedereen al dat de covenant bestond? Tenzij dat harvest was.

    Overigens als ik het goed heb komt het einde niet op youtube, als er nog 2 weken te gaan zijn(dus 2 episodes) en er al 3 zijn dan is het(afgerond) 5 episodes x 15minuten = 75 minuten, terwijl de film 90 minuten duurt :p

    Wat ook tof is dat H4 na de week van mijn tentamens uitkomt :cool:
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het speelt zich rond 2525 af, de spartan project is tot 2540 geheim gehouden. Daarom denken ze in FUD dat de spartans geupgrade ODST zijn (het meest badass dat bekend was). Wel had de UNSC eerder first contact (op Harvest) met de covenenant maar dit is geheim gehouden zodat er geen paniek uit zou breken.

    Het verhaal van FUD in het kort
    Het verhaal van FUD is in het kort dat aan het begin Commander Lasky van Cortana een distress beacon krijgt op de UNSC Infinity. Toen hij die beacon kreeg moest hij terugdenken aan de tijd dat de commandant nog een cadet was en dat hij de aanval van de Covenenant overleefde door de Chief (die toen maarliefst 15 jaar was!).

    Ik denk dat Lasky, Johnson moet gaan vervangen als support personage in halo 4, daarom proberen ze met FUD je bekend te maken met Lasky zodat je eraan gehecht zal raken. Ik hoop dat Thel Vadamee ( de Arbiter) ook zijn intrede doet, het zal wel niet meteen in halo 4 zijn maar pas in Halo 5 denk ik.

    Verder vind ik de naam Halo niet meer bij de game passen tenzij het verhaal weer om een (Andere?!) Halo draait. Maar dan op zijn beurt hoe zou je deze game dan anders noemen? Reclaimer?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Blijf weg van de waypoint forums..

    |:-
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Denk het ook inderdaad, ben benieuwd naar Lasky z'n rol. Misschien hadden ze inderdaad de naam ook wel kunnen vervangen, maar ik vind het niet zo'n probleem
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Huh spoilers gevonden?
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, en ik hoop echt op een hele grote fake etc.

    Tot dusver werd waypoint heel goed in de gaten gehouden, ik ben de gamespot forums etc. maar gaan vermijden. Dus ik kwam alleen nog op deze (activiteit is hier natuurlijk niet bijzonder hoog) en de waypoint forums. Maar, denk dat ik nu voortaan ook daar maar weg blijf.

    Godverdomme.. :mad:
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je altijd, verdomme trolls, ausrotten die handel.
    Vorig jaar was dat ook met reach, alleen dan op de bungie forums waar ik veel zat.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Over die Launchtrailer nog gesproken..
    wat een poeptrailer. Zwaar gemis is de muziek en die live action shit moet eens ophouden.
    Deze E3 trailer van Halo 3 blijft nog prachtig btw:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sowieso blijf ik weg uit andere fora dat over Halo 4 gaat ivm de spoilers. Ik zie ook de meerwaarde niet :)
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt ook nog gewoon een goede officiele gameplay trailer.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik lees vaak op Halo Council. Een van de betere plekken voor Halo.

    Nadeel is dat ze bijna geen reet geven om campaign en alleen lullen over MLG. :+
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tot aan de release ga ik ook nergens meer neuzen! =(
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zooo pijnlijk dit. Wordt steeds gematched tegen Amerikanen rond dit tijdstip. Weer een goede reden om uit te kijken naar H4. Is er eindelijk weer wat vers bloed in de EU landen online.
     
  14. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag komt er vlgns mij weer een trailer uit.

    Hopelijk niet weer zoon mogolische live trailer. Met gameplay trek je veel meer mensen dan die stomme live shit.
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Idem, zelfs niet meer op forums waar ik dacht veilig te zijn.

    2 weken lang dark gaan, nu hopen dat het niet dadelijk op de frontpage van de League forums komt ofzo iets want dan zal ik de campaign waarschijnlijk al in zijn totaliteit kennen voordat ik uberhaupt aan de game begin.

    God, this sucks.. :F:

    EN BLIJF OOK WEG VAN DE OST UPLOADS OP YT, fuuuuuuuuuuuuuuuuuu... :F:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op het onderstaande klikt, zie je alles over Halo 4.

    From the beginnning, you know the end.
     
  17. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers









    Ik weet niet hoe je die spoiler ding doet.




    NVm





    Dus je begint op het einde. Net zoals metro 2033?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  18. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Screw it... ik heb me wezeloos gezocht naar een winkel die die pre-order bonus DLC levert bij de limited edition. Niks te vinden, overal krijg je het alleen bij de normale editie. Waardeloos en erg jammer, want ik vind customization altijd een leuk onderdeel van Halo.

    Ik ga nu denk ik maar gewoon de Ltd. editie bij MyCom bestellen, daar is hij tenminste niet te duur. Ik ga geen 70-80 euro betalen voor de luttele extra's die er bij zitten (zeker t.o.v. wat je WEL krijgt bij de normale editie). Maar voor de prijs van een normale game vind ik het nog wel te doen.

    Een deel van mij hoopt nog op een last-minute mediamarkt actie. Dat doen ze wel vaker (was bij Diablo 3 bijvoorbeeld ook het geval. Overal Ltd. editie uitverkocht en daar kon je ze nog een week vantevoren bestellen). Maar straks doen ze daar niks, of niks bijzonders en is het gevolg dat ik óf meer betaal, of helemaal geen ltd. editie heb.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    U mad bro? hahaha
     
  20. xboxxxbox

    xboxxxbox Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je halo 4 limited edition ooit weer verkoopt( over 2 jaar ofzo) Kun je er ook meer geld voor vragen want ze zijn zeldzaam. Was ook zo met de bioshock limited edition hard case. Had ik toen verkocht voor 100 eure, En voor 60 euro besteld!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina