1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Ferry xNLx86

    Ferry xNLx86 Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus:emo:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat weten we van tevoren. Dit soort shooters zijn gewoon niet meer voor de SP zoals vroeger :)
    Waar in andere games de MP weer juist niks is. Speel in dit soort games alleen de SP om in de game te komen voor de MP en is niks meer dan een extraatje voor mij. Voor SP speel ik wel AC of Far Cry :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is ook zeker zo, van FC3 verwacht ik een zeeeeer nice campaign met plenty uurtjes. Maar het blijft jammer, had toch echt wel minimaal 5 uur verwacht.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke dus de reden dat sites die game pas nu krijgen op release is dus een patch die op de release komt (SP en MP) Gebaseerd op feedback uit de beta. :)
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke lol. Zij zeggen het dus ook. :)
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een drama weer wanneer je die comments leest. :emo:


    Waarom blijven mensen COD met MOH vergelijken? Moh concentreert zich op Seals/Tier 1 gedoe. COD heeft een totaal andere storyline. Zo kun je elke shooter wel met elkaar gaan vergelijken.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen kleintje idd. :)

     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    " Medal of Honor Warfighter is the most ambitious game in development in the Medal of Honor series – creating the biggest and best game in the storied franchise means the team is working hard to integrate as much feedback as possible into the game as it goes live. "

    Als het ook maar een beetje klopt ben ik al tevreden ;)
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot streamed trouwens de singleplayer op het moment:

    http://www.twitch.tv/gamespot

    Edit: Yourgamezone heeft de 360 versie al op voorraad voor wie er geïnteresseerd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het verschil tussen de PC en XBOX360 is / was toch al enorm. Met 512 MB geheugen en een veroudere grafische kaart kom je er gewoon niet meer. Dan kan je proberen om PC footage te slijten als 360 footage maar daar trapt tegenwoordig niemand meer in. De WII-U beschikt gelukkig al over meer geheugen maar met 2GB kom je er ook niet :+

    Baal als een stekker van deze onzin.

    Battlefield 3 kon ook nog net op de 360 ... maar met de huidige ontwikkelingen op hardware gebied mogen we blij zijn dat de 360 dit nog trekt. Dan kan elke ontwikkelaar wel volhouden dat deze games voor de console gebouwd zijn ... maar ook dat moet je met een korrel zout nemen.

    Het word tijd voor een next-generation console die er weer een aantal jaar tegenaan kan. Hoe langer ze hier mee wachten ... hoe langer de huidige games ge"downgrade" worden om ze speelbaar te kunnen krijgen op de console.
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen was er ineens MGS: Ground Zeroes voor de huidige generatie consoles!

     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Voor mij een reden om een goede PC te kopen :D
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is idd wel tijd voor een nieuwe generatie. Moet wel zeggen dat YT vids niet de beste representatie zijn van graphics. Het is echt ziek hoeveel YT downgrade op je videos.
    Dus de PC ziet er nog mooier uit in het echt en hetzelfde geldt voor de 360.
    Ik vind graphics idd wel onderdeel van de ervaring maar ik hoef niet het beste van het beste te hebben. En wat ik zo zie vind ik het prima eruit zien. :)
     
  16. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    BF3 werkt inderdaad prima op de PC met een 360 controller, maar je mist de precizie voornamelijk door het gebrek aan aim-assist. Zet je die uit op de xbox dan is ie vrijwel hetzelfde, maar je merkt dat ie toch wel vaak helpt. Al heb ik zelf de laatste tijd steeds meer ergenissen mbt die aim assist, maar zonder die raak je ook weer een boel minder goed. Voegen ze dat toe op de pc, dan heb je prima mogelijkheden om met een controller mee te spelen. Wat je dan verder nog mist is de turn-rate van je personage, maar verder is het vrijwel gelijk
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    beetje logisch toch?

    xbox 360 kost 200 euro nu? als het niet minder is.
    Goede game pc om alles op ultra te spelen dikke 1000? als het niet meer is?

    Van mij hoeft er nog geen nieuwe console te komen vermaak mezelf nog prima met de 360 :) maar ik geil ook niet zo op het grafische aspect gaat mij meer om lekkere gameplay.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gameplay verandert ook, met BF3 bijvoorbeeld, 64 tegen 24 man bijvoorbeeld ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gaat mij ook niet om het grafische aspect ... maar om de gameplay. Shooters zoals Call of Duty draaien op een oudere engine omdat ALS ze overgaan ze een boel gameplay in moeten leveren.

    Kijk naar Battlefield 3 op de PC en vergelijk dat is met de 360. Op mappen zoals Firestorm, Caspian Border en de huidige Armored Kill mappen ben je vaak 10 minuten aan't zoeken om één iemand tegen te komen. Dat gaat de gameplay niet ten goede.

    Als je een game downgrade ( dus aanpast om het TOCH speelbaar te maken ) gaat zowel het grafische aspect als de gameplay naar de neuk. Nee, geef mij dan maar een console met 8~16 GB geheugen waar je weer 8 jaar mee tegenaan kan. Enfin, dit soort gezever hoort niet thuis in de MOH topic ...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker op de grote maps van BF idd.

    Gaan mensen al een rondje doen vandaag? :)
     

Deel Deze Pagina