[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    he XBOXXBOX.......\MOD (ik MOD mezelf maar direct)O-)

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Lol,

Vandaag maar even kijken of ik hem al in Rotterdam kan vinden, Ik hou je op de hoogte xboxxxbox

3. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Zoon kerel in deze topic zou hem toch ook krijgen? Die had hem ook ge pre ordert en die van hem was al verstuurd...

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Meestal bestel ik Bij Consoleshop.nl en daar leveren men relatief vroeg de verwachte games. Maar Forza Horizon staat er nog niet tussen. Sterker nog: verwachte leverdatum: 26-10-2012

Ik denk dat je Wehkamp (levering), maar voorlopig op je buik kan schrijven. Deze game komt toch echt pas over 3 dagen of net misschien 2 dagen. :+

5. nismopower

nismopower Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind sowieso beetje raar dat die dude die beweert hem al binnen te krijgen, niet even een screenie maakt van zn mail of van de website....
    Is zo gedaan, en zou hem een stuk geloofwaardiger maken(want kan nog steeds nep zijn photoshop enz).
    Maja ik heb ook bij wehkamp en bij intertoys een lce in preorder, maar verwacht hem niet eerder dan vrijdag, sommige fysieke winkels doen wel eens iets eerder, maar webshops vaak niet. Zeker niet omdat er tegenwoordig dikke boetes worden uitgedeeld.
    Dus ik wacht lekker tot vrijdag eerder verwacht ik niet.

6. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah. er belde net iemand aan, Was pakketje......Voor mijn broertje......

Er kwam net post.........Voor mijn moeder........Het pakketje was even groot als het spel.
    Marja toen deed ik het open en bleek het een dvd voor mun moeder tezijn :mad:

Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest :|

7. nismopower

nismopower Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een mail gehad van wehkamp over de leverstatus :

8. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat hij gewoon een troll is, Valt me vies tegen van hem, Want ik dacht dat het wel een goeie gozer was.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ga eens snel de demo spelen en kom tot rust.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wie besteld dan ook games bij Wehkamp? Sorry hoor. :+ Wehkamp is makkelijk voor meubels/Kleren, maar voor games?:9

Xboxxboxx: Wacht nou maar lekker tot vrijdag, het is helaas niet anders. ;)

11. nismopower

nismopower Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet het ook niet, was een van de weinige toen(30 augustus) die een lce aanbood, samen met intertoys, dus heb beide gedaan :) Hopen dat er in iedergeval 1 op vrijdag is, andere gaat of naar mn broertje of de verkoop in.

12. xboxxxbox

xboxxxbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dit niet.

Naja ik heb het geaccepteert dat ik het spel pas volgende week krijg :mad:

Dit is gvd de laatste keer dat ik daar bestel!

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Jij krijgt een zwaar leven.

Maar buiten al het huilen over leveringen om. Zijn er al mensen die hem in een winkel ergens gespot hebben??

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben geen troll, ik heb niet de LCE besteld maar de gewone versie. Binnen nu en een uur verwacht ik de post hier, ze komen altijd tussen 2 en 3. Maar verwacht van mij verder geen inzet meer naar jou toe, je bent flink onbeschoft bezig.

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    lange tijd niet zo moeten lachen... thanks@xboxxxbox. Het leven is zooo zwaar als je 13 bent, #omfg#lol#wtf#g@l!

Ik kan me niet heugen dat een spel zo vroeg bezorgt zou worden, en al helemaal niet bij Wehkamp die er om bekend zijn spellen later uit te leveren als de release datum. Tenminste ik heb 3x besteld en 3x later gekregen als de releasedatum. Reden van bestellen was dat ze goedkoop waren en ik nog waardecoupons had liggen.

De enigste winkel(keten) die m eventueel eerder in de schappen heeft liggen is Mediamarkt. Daar zou je vanmiddag/vanavond al kans kunnen maken.

Bedenk wel dat het een MS title is, die hebben vaak striktere regeltjes als andere leveranciers...

De demo heeft mij positief verrast, en hoop op een nfs most wanted speelstijl in het jasje van forza. Helaas kan je niet tunen zoals in de andere forza's want ik heb zo'n vermoeden dat de snellere wagens daar eigenlijk wel om gaan vragen.

Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet maar MM zoetermeer/Den Haag heeft nooit eerder games.
    Is altijd strikt releasedag of zelfs later...

Beste kans is gewoon een echte gameshop zoals Futurezone,Gameshop enz.
    Die willen meestal wel echt eerder games verkopen.

17. nismopower

nismopower Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik vind dat best makkelijk, je kan hier toch wat details neerzetten waar je preorder vandaan kwam, en een screenie maken van de mail/site ??
    Dat hij je een troll noemt, tja jammer, het is het internet, maar voor het forum/topic zou je kunnen plaatsen zodat andere er wat aan hebben, bv in een winkel bewijs laten zien en dan gaan ze misschien ook verkopen :)

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    staat bij mij ook nog steeds levertijd 1 week. scheelt dat ik ook nog een leven heb naast gamen en ik die game vanzelf wel zie landen op de mat. Is het niet deze week dan wel volgende week.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als iedereen straks het spel heeft, join de XBW club!

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    wat maken jullie je druk om niets...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina