waarom de overheid ? Ik snap best dat t een beetje verandwoordelijkheid is die de staat moet nemen om gehandicapte op weg te helpen maar gaming is pure ontspanning, en zeker in de tijd dat alles zo verschrikkelijk slecht gaat, ( zoals we dagelijx horen) lijkt t me niet echt een zaak van den haag. Dit puur uit punt gezien van iemand die niet gehandicapt is, als ik gehandicapt zou zijn had ik maar al te graag gewilt da het enigzidns vergoed zou worden. Maar t is van een commericeel bedrijf dus die hebben geld zat en laat hun de boel maar overbruggen. en de staat kan nou naar mijn mening niet een commercieel bedrijf in de voeten spelen.
klopt is slecht te doen... maar als je de stik kunt gebruiken om richting te geven en gas... bedoel break en handbreak en gear down is ook best te doen.... gewoon speciale commando's voor maken... heb ook voice controle op me pc (gewoon leuk) kan bij typen (naja typen ) zeggen van slecteer laatste 2 woorden of selecteer eerste 5 zinnen.... zo zou je ook gear 3 kunnen doen schakelt hij naar de 3de in volgorde.... maar je heb gelijk een race game is gewoon lastig op gedeeltelijke voice control... maar dat zal het met alle games zijn... maar het is een optie... en als je het echt wil kun je het leren!
Ben ik het mee eens.... als de game industrie voor iedereen toegankelijk wil zijn... zullen ze daar toch echt zelf aan moeten werken!
ik denk niet dat een bedrijf/industrie iets zou doen waarin hij verlies zou/gaan draaien. dus als het ooit gaat gebeure dan moet het wel door de overheid komen
of ze verlies draaien??? weet ik niet... ik heb nl geen id hoeveel mensen met een handicap er nu geen games kunnen spelen terwijl ze dat wel zouden willen... en jah voor de mensen die echt willen gamen en dus iets extra's moeten kopen zal de prijs wat hoger liggen (helaas) maar daardoor maakt het het wel mogenlijk zonder verlies... dus van dat verlies weet ik nog niet echt
Ik denk niet dat er hier blinden mensen zijn, maar ik hoop dat iemand mij kan uitleggen waarom je als blinde zou gaan gamen, ik bedoel, ookal kan je iets ontwikkelen waardoor het mogelijk word voor blinden om leuk te kunnen gamen (wat mij onmogelijk lijkt) wat is er dan leuk aan als je niet eens ziet wat je doet .
net wat je zegt...(ok ok ik zou ook niet weten hoe ze dat moeten halen... blind zijn in de game wereld dan heb je idd een echt groot probleem) maar je zegt zelf als ze iets ontwikkelen wat leuk is voor de blinden... jah uuuh dan ---> als ze het leuk vinden is er toch geen probleem of zie ik dat verkeert... maarja vraag me niet wat ze moeten maken... Denk dat makkelijker is om iets te ontwikkelen voor mensen die een vinger/hand missen of doof zijn... misschien slecht zient nog wel... maar ik ben eigenlijk bang dat we daar lang op kunnen w88