http://kotaku.com/5954048/medal-of-honors-launch day-patch-notes-are-hilarious?tag=medal-of-honor damn, ik wacht toch nog maar even de reviews af (moet toch nog aan Dishonored beginnen)
Ik koop 'm ook nog niet gelijk, ben benieuwd naar de reviews. Als hij beter is dan het eerste deel koop ik de game wel.
Nog een voordeel van een weekje wachten is dat er wat 1st hand MP impressies zijn van mensen waar ik mee speel. Als die het na een week nog spelen is het meestal wel de moeite waard om aan te schaffen reviews gaan vaak nooit zo erg in detail in op de MP, meestal is het een opsomming van gametypes en opties en meer niet
Ik heb besloten om de game voor de PS3 aan te schaffen door gebrek aan interesse van vrienden op de 360. Ik krijg hem morgen binnen, ik laat wel wat weten over de game diezelfde dag of de volgende.
http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-24-medal-of-honor-warfighter-review Bespaar je geld en koop een beter spel. Komen nog genoeg goede games uit in de komende weken.
De review idd. Hele tijd COD erbij halen en maar een stukje gaat over de MP. De game is net een dag uit in de US en ze hebben al een review over de MP. Andere sites doen het een stuk beter en hebben momenteel alleen de SP een review gegeven en de MP komt een week later.
Voor de gamers die werken. Ik ben gekapt met mijn bol opleiding en ik doe nu een bbl opleiding, Dus ik moet nu werken en leren. Hoe gaat dat nou samen? werken leren en gamen?
Tja die reviews, kan niet echt zeggen dat het me vreselijk veel doet. Ik heb de game al aangeschaft, verwacht hem morgen en ik heb er vertrouwen in dat het prima in elkaar zit. De Classic Game Room review klonk mij prima in de oren en zo ervaarde ik de beta ook. Als er toffe maps in zitten, gave wapens om vrij te spelen,etc...kortom net als de beta, dan hoor je mij niet klagen.
Exact man. De userreviews verschillen echt gigantisch, ik zie het positief in morgen hoor . En zo niet....dan heb ik sinds lange tijd weer een miskoop gedaan, maar i reaaaaally doubt it.