Xbox loopt vast bij YAGER

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The-Dentist, 27 jun 2003.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het spel Yager loopt m'n Xbox af en toe vast.
    In het 2e lvl van de Bitterfeldzone begint hij al soms te haperen.
    In het 3e lvl ervan is hij al een aantal keer vastgelopen.:mad: :mad:
    Ligt dit aan het spel zelf of kan dit aan de xbox liggen?:confused:

Anders zal ik eens een keer terugmoeten naar de winkel denk ik.:'-(

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eerst ff op je cd wel schoon is (vingervlekken/stof) en of er krassen opzitten. En maakje cd lade van de binnenkant ook ff schoon ivm stof. En als dat allemaal niet werkt zou ik het spel gewoon ruilen. Pas wel op dat als je de cd schoonmaakt je niet allemaal kleine krasjes krijgt. Suc6

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Als je het proper maakt kun je best je tshirt gebruike :cool: allez dat doe ik toch altijd :)

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    het help ook wel es om de save games (nu van YAGER dus)van je harde schijf te deleten, dat was bij States Of Emergen-nogwat.. ook zo

5. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    even savedgames van het spel deleten en weer proberen eers even disc goed schoon maken ookal lijkt de cd niet vies zoms helps het toch en als dat nog niet lukt dan moet ik even weten waneer je de xbox precies hebt gekocht? ergens dicht bij de launch?

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eigenlijk meer het gevoel dat het aan de xbox zelf ligt. Ik heb namelijk 2 xboxen. En als een bepaalde spel vast loopt ga ik kijken of er op die andere xbox hij ook zo doet. En dan loopt hij ook vast maar dan in een andere level, waar hij weer niet vast loopt op die andere xbox. En bij sommige dvd's loopt hij vast terwijl hij niet vast loopt in een dvd speler.

7. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon de DVD-ROM drive ik neem dan maar aan dat je er een Tompson in hebt en die zijn echt helmaal waardeloos
    gewoon eve Microsoft bellen en zeggen dat je problemen hebt met je DVD-ROM drive en ze zetten er waarscheinlijk en heel mooie Samsung drive in want Microsoft heeft gewoon uistekende service want het is gewoon en algemeen probleem dat die Tompson drives niet goed zijn en dat weet Microsoft ook

8. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen, ik moest werken enzo.
    Maar ik heb m'n x-box nu een maand of 4 pas ( ik weet het niet precies uit m'n hoofd).
    Nog niet zo erg lang dus.

Ik speel er wel dagelijks op, en ik heb dit bij nog geen enkel ander spel gehad.
    En ik heb er al aardig wat spellen op gespeeld.

Ik zal inderdaad ook eens een aantal gesaved dingen te deleten.
    Misschien dat dat wel helpt ja, wie weet.

In ieder geval heb ik 3 jaar garantie op m'n xbox, dus dat is een fijne gedachte:)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je het ook bij meerdere games of alleen bij Yager??
    Want als het alleen bij Yager is, dan ligt het aan het spel.
    En als het bij meerdere games is, dan ligt het aan je xbox.

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het alleen bij Yager.
    Alle andere spellen doen het goed.
    Ik heb inmiddels gezien dat er wel allemaal van die zeer dunne krasjes op de cd zitten, hoe die erop zijn gekomen is me een raadsel, want ik ga altijd netjes met m'n spullen om.
    Het zal waarschijnlijk daar wel door komen.:mad: :mad:

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfs zo'n lasercleaner in m'n xbox gegooid.
    Vastlopen lijkt ie nu niet meer te doen, maar haperen af en toe wel.
    Das best wel irritant.

Even een vraagje, zou dat daadwerkelijk echt door de miniscule flinterdunne krasjes kunnen komen?

Ik bedoel, een muziek cd'tje blijft bij mij zelden tot nooit hangen/ of gaat haperen, hoeveel krassen er ook op zitten.

Misschien een stomme vraag, maarja, tegen misschien wel beter weten in hoop ik toch dat dat haperen niet door die kleine krasjes komt.

Anders zal ik dat spel opnieuw moeten kopen :mad:
    Want ik vind Yager bv zelfs leuker om te spelen dan Halo.
    Nah ja dat zegt wel heel wat natuurlijk.
    Vliegshooters zijn geweldig:D

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb YAGER ook en ik heb nergens last van. Ik probeer em overigens ook te verkopen dus je kan altijd bij mij je nieuwe halen :D Bij mij hapert ie dus niet. En als er allemaal kleine krasjes op zitten kan dat komen door de dvd-speler in je xbox. Als je als een van de eerste een xbox hebt gekocht (tussen 14 maart en augustus 2001 of zo) kan het zijn dat er een dvd speler in zit die allemaal krasjes op je cd maakt. Dat was toen in die xboxen ( die uitgerust waren met een thompson en niet die met philips) een productiefout. Als je dit met geeneen ander spel hebt dan ligt het dus gewoon aan de game..

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zou ik terug gaan naar de winkel en het probleem voorleggen.

14. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em pas 4 maanden ofzo, ik zou niet weten of er een philips of een thompson in zit?
    En ik heb 11 spellen, en Yager is de enige waar krasjes opzitten.
    Toch wel raar dat ze alleen maar daarop zitten.

Ik ben eigenlijk wel blij dat er nu iemand gereageerd heeft die Yager ook heeft, dan weet ik tenminste (helaas) zeker dat er bij mijn spel dus iets niet goed is.
    Ik heb het overigens tot nu toe alleen bij Bitterfeld zone (de 2e ervan) als je net door die gate bent gekomen, daar hapert ie aan het begin van het level.
    En ook bitterfeld zone met die regen hapert bij sommige delen.

M'n vriendin vond dat ik overdreef omdat het steeds fracties van secondes zijn.
    Maar ja ik irriteer me er wel aan.
    Ik zal vd week es langs dixons gaan waar ik het spel en de xbox zelf vandaan heb.

Deel Deze Pagina