1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat is die Buffon toch nep !!!! 87 rating kost ook nog rond de 60k en hij keept alsof hij in z'n broek heeft gescheten.
     
  2. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon geen nederlands team maken.
    Die verdediging maak ik nog kapot met me bronze team.
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik stress hem nu want ik had ongeveer langer dan 3 maanden niet in mijn Origin acount ingelogd (Omdat ik nooit EA games speel alleen de BF3 beta gedaan) en ik wou gewoon wat checken voor ultimate team. Wachtwoord wist ik wel alleen dan moest ik ook daarna een prive vraag beantworden als een soort extra veiligheid dus ik kreeg zo een vraag van bijv Wie is je beste jeugd vriend of wat is je huisdier. En ik had van alles geprobeerd maar nee het lukte me niet.

    Dus ik had de optie om mijn account te locken zodat ik hem op een betrouwbaar console weer kan verifiëren.

    Dus ik Start FIFA 13 op mijn xbox kon ik meteen mijn wachtwoord veranderen, nou gedaan kom ik in het menu terecht ben ik opeens niv 01? Ik denk oh nee he shit dit ga je niet menen meteen naar Ultimate team gegaan krijg ik het begin introductie. Ik denk neeee ALLES IS WEG! Ik durf niet om verder te gaan want ik hoop dat ze der nog zitten. Dus ik wil nog checken op de Ultimate team website of ze er nog zitten.
     
  4. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet weten wat voor team ik anders eerst zou moeten maken.
    Heb op dit moment een ajax team en moet nog een reserver team hebben voor backup.

    Wil wel een spaans team met ronaldo en messi en co maar is nog on betaalbaar helaas.
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ook gestopt nu met FUT voor groot deel. Ga me nu concentreren op handelen en eredivisie IF team maken.
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is FUT echt een faal dit jaar slaat helemaal nergens op.. Ga het ook niet meer spelen.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    De nepste dingen gebeuren.. Elke wedstrijd weer. Heb me nog nooit zo geirriteerd aan een spel zeg.. Niet FUT spelen scheelt hoop irritatie. Jammer dat offline zoooo saai is.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    fabregas wordt al lekker cheap zeg! wacht nog wel lekker tot dinsdag!
     
  9. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu toch al de hele tijd carriere mode met hercules.
    Ik ga nog beetje handelen etc en dan een uber dik team maken.
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    gelukkig blijft de hele pleuris zooi weer op completing staan
     
  11. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs de hulp site van EA doet het niet eens, zucht -_-
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Had zojuist ook weer problemen met een online game. Stond lang 0-1 achter, kom rond de 70e minuut op 1-1 en maak in de 88e minuut de 2-1. Bij de aftrap loopt de game vast, ik zet m'n Xbox 360 opnieuw aan en staat er dat ik de match niet heb afgerond. Erg frustrerend en tevens problemen die ieder jaar terugkeren.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bekend probleem dat je xbox vastloopt als er gescoord wordt in laatste miniten. Heb het zelf stuk of 5x gehad! Schandalig dat dit kan... Een xbox die vastloopt door een bug, wtf!
     
  14. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja haha _O_ shoten in de 16 laat tie allemaal door
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ga misschien weer FUT12 spelen _O_
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bij mij loopt de trade pile en follow list weer eens vast......
     
  17. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je nix meer kan met die fifa 12 fut munten heb daar messi ronaldo enzo nog allemaal.
    Weet iemand een chill goedkoop team enige wat ik wil is snelleverdidigers voor derest maakt het me niet uit
     
  18. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    precies dit heb ik ook was dingen aan het inkopen dus heb nu me hele volglijst vol staan en tradepile ook maar kan er niks mee
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nou niet alleen in de 16, alles buiten de 16 ook. Zelfs met de corners laat ik hem niet meer uitkomen omdat hij altijd wel op de grond pleurt |:- en dan kan de tegenstander zo scoren. Ik vind het zo jammer dat een keeper van 87 rating dan zo slecht is. Betaal ik meer dan 200k voor een team, dan mag je toch wel wat verwachten maar dit schiet dus echt niet op.

    Nu maar voor ligue 1 team gaan in 352 opstelling.

    Zal ik m'n seria A team weer verkopen of behouden ?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon een brazilian team maken met Dede, Felipe Santana, Luiz achterin. Daarvoor kan je genoeg Brazilianen kopen voor weinig coins: Rafael Sobis, Jean etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina