1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

  1. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel op mn laptop staan. Hou wel van dit soort games, namelijk.
    Wow wat een game zeg.
    Loopt een guard de trap op met de rug naar me toe, gebruik blink en hatsee sta achter hem, hij reageert zo van huh wat en hatsee mes in zn nek nog voor ie in de gaten had wat er achter hem gebeurde...heheheh om daarna zn lichaam in t water te gooien.Doeiiii...en ben nog maar in t begin. claptrap is me aan t roepen namelijk...minion play borderlands 2 !!! lol kortom...zo veel te doen, zo weinig tijd....
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad wat een game. Kreeg uiteindelijk de achievement Just Dark Enough. Had elke missie op chaos level low gehaald. Ik was ook alleen maar aan het sneaken en killde bijna nooit iemand. Hoop zeker op een deel 2!
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    was echt gaaf dit!

    2 kee ruitgespeeld; 1x in full stealth modus en 1x a la Rambo:)

    nu alweer doorverkocht
     
  4. Patje65

    Patje65 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em net binnen gekregen. ben heel benieuwd vanavond lekker ff uitproberen.
     
  5. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    @ Patje 65 die vind je zeker vet geloof me
     
  6. Patje65

    Patje65 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk. supervet alleen t sneaken wil nog niet echt lukken.
    wordt nogal vaak gespot..
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is er geen demo voor deze game?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Helaas niet.
     
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een beetje te doen om de gehele game lang niemand te killen en daarbij ook nog is je powers niet te upgraden? Zag dat daar achievements voor waren, ik wil ze tegelijk proberen te halen. :)
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeker wel. Je moet alleen heel veel geduld hebben :p
     
  11. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx haha, waar een wil is, is een weg toch;) Ik ga aan de slag!
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hmm dan maar aanschaffen. :+
     
  13. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels bij de laatste missie aangekomen, nog niemand gekilled of gespotted door enemies. Gaat echt lekker, heb ook geen andere magic dan Blink gebruikt.. Alleen iets stoms: Ik dacht ik neem die zoom-functie voor de lol, maar volgens mij hoort ie bij 'Enhancements' en haal ik nu die achievement niet meer.. O well, dat doe ik dan maar bij de volgende playthrough:+
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Draait ook op mijn laptop (even gehaald om te kijken hoe het bevalt) ... twijfel of ik hem op de 360 zal halen of op de pc !
     
  15. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel zonde zijn dan, want die zoom functie is de meest nutteloze toevoeging ooit :+
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ben ook met de game begonnen. Ff naar de achievements gekeken en eigenlijk wil ik ze volledig negeren, ze dwingen me te veel op een bepaalde manier te spelen en dat neemt de lol van alle gadgets en powers en expirimenteren weg.

    Toch besloten voor no kills te gaan en eventueel no one alerted. Al lijkt die laatste me echt makkelijk te missen. Klopt het dat het alleen telt als alerted als een npc rode tekens (4) boven zijn hoofd heeft ? Of is wit ook al nono voor wat betreft de achievement.

    Verder ga ik natuurlijk zoveel mogelijk verkennen en collectibles proberen te halen in 1 pt, net als de side missions van granny. Geen idee of dat de no kills moeilijker of onmogelijk maakt.

    Graphics een beetje mixed, design en art is wel mooi, maar wel fugly low res textures (en daar ben ik nogal wat allergisch voor :x )
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou alle side missions en collectibles op je "RAWR"-playthrough doen en niet op je no-kill & no-alert playthrough ;) Scheelt je een hoop gescheld :p

    En de witten tekens worden niet gezien als "alerted"
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, wil eigenlijk maar 1 pt doen... Ben al bezig met granny...
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je alle achievements wilt halen, gaat je dat sowieso niet lukken in 1 playthrough.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, daar ga ik niet voor. Probeer altijd wel zoveel mogelijk in 1 PT te doen.

    Net de eerste echte mission (campbell) afgerond. Ghost. No kills. Grannies gedaan, non lethal target kill, alle runes (7) en alle charms (5).
    Wel ffkes mee bezig geweest, heb echt elk gaatje van de map wel gezien :)
     

Deel Deze Pagina