1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hoewel het dan alleen qua
    Pest control busje
    puur toeval is. De rest is duidelijk een inspiratie van BB, which is niiiiiiice! Zou echt cool zijn als er zich missies afspelen in en woestijn gebied net zoals BB, ben echt benieuwd.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Crystal Meth maken :cool:, niet spoileren hoor, ben nog maar bij S2 van BB :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat zou echt niet verkeerd zijn om te moeten doen in het begin van de game ofzo, om een beetje aan de mighty dollar te kunnen komen, god wat ben ik benieuwd naar dat soort dingetjes. Of we echt flinke variatie en nieuwigheden krijgen in missies en vooral natuurlijk of het gewoon één protagonist is of toch meerdere.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoop inderdaad dat er een hoop parodieën en verwijzingen naar hedendaagse series, films en games inzitten. Breaking Bad, Walking Dead, Avengers ofzo :D
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wekenlang loop je hard op te denken over GTA V en nu komen ze met nieuwe info ga je het negeren?! My mind is full of fuck. 8)

    Anna Rex is de verwijzing naar Anorexia.

    Ben benieuwt naar de nieuwe trailer, hopelijk wordt dan ook de echte release datum bekend.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Je mind is full of fuck EN jij leest niet goed. Ik kijk uit naar de cover story van Game Informer en hoogstwaarschijnlijk een tweede trailer en wellicht een release date. Daarna kun je absoluut nog meer previews van sites en magazines verwachten, maar vaak is dat niet veel nieuws dan Game Informer. Maar als Rockstar NOG meer informatie en dingen bedoeld.....dan ga ik over tot een media blackout. Je kunt ook teveel info krijgen eh. Je kunt er donder op zeggen dat er in de cover story een shitload aan informatie staat en de trailer laat ook genoeg zien. En laten we niet vergeten wat Rockstar zei..dat ze graag een hoop dingen als verrassing willen houden. In hun eigen woorden...dat wanneer je iets vets tegenkomt, iets nieuws dat je dan zegt/denkt 'Wow...dit is bruut zeg.' ipv 'Ok cool, dit is waar ik over gelezen heb' . Dus het lijkt me ook raar als Rockstar wel ineens shitloads aan info blijft vrijgegeven.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik den dat e niet down under hoeft hoor. Heel veel info is voor Rockstar gewoon een release date en info over hoeveel man online ofzo haha.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com beweert dat de release op 26.04.2013 is:)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat staat er al maanden, sinds de zomer.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En releasedata van winkels moet je sowieso niet serieus nemen, die zeggen maar wat :+ Denk je nou echt dat Bol.com de eerste ter wereld is die de releasedatum weet?
     
  11. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    zou wel grappig zijn als gta v nou echt op die datum uitkomt :p
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat een lol zullen we dan hebben he
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooi, weten we dat ook weer! Ok Rockstar.....nu nog even de tweede trailer er tegenaan gooien voordat de cover story er is :thumbs:
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    8 november 2013 ? Wel laat man. Net voor de komst van de nieuwe consoles denk ik.

    18 pagina's aan gta info is wel dik. Ben benieuwd wat erover gezegd wordt
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Huh? Dat magazine komt op 8 november? 8)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij is dit echt de eerste game die een fucking cover story van 18 pagina's krijgt, holy tering zeg! Daar zal een shitload aan informatie in staan en dan te bedenken hoeveel Rockstar ook zal achterhouden voor de speler om zelf te ontdekken.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat GTA 5 alleen op de Nintendo 64 uitkomt, zou dat kunnen kloppen?
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ow. Las niet goed. Dacht dat de release date van gta V aangekondigd was in de GI magazine :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Release date kan heel goed aangekondigd worden op 31 oktober, dan is er die bijeenkomst tussen Take Two en aandeelhouders en die willen ook wel een keer wat duidelijkheid nu, maar het is afwachten. Heb net gelezen op GTAV's forums dat dit de allergrootste cover story van game informer ooit is. GTA IV's cover story was 10 pagina's, die van GTA V dus 18, holy shit gewoon. Is een tweede trailer nog wel nodig na zoiets? :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina