1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    Zo mn Master League voor de fun. Janmaat, Toornstra (die is echt goed!) en Guidetti gehaald :D.

    Heb Ferdinand en Fabio verhuurd. Dat blijft toch erg chill. Porto betaald 21 miljoen excl. salaris om Fabio voor één seizoen te huren lol.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Bony: jeuh!
     
  3. Takbier

    Takbier Guest

    Na vanaf pes 9 overgestapt te zijn naar fifa, ben ik tot de conclussie gekomen dat pes 13 beter is dan fifa 13. Ik speel fifa 13 nu alleen nog om vpro.. Eindelijk.. wel jammer dat als je online een goal maakt, de tegenstander hem weg kan klikken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2012
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is alleen maar goed, want als ik een goal tegenkrijg (zeker als t een kutgoal is) hoef ik m niet nog een keer te zien. Zeer irritant als je tegenstander hem dan lekker laat lopen om je gek te maken.
     
  5. Takbier

    Takbier Guest

    Ik vind het leuk om mijn goal en die van de tegenstander te zien, ook vind ik het bijvoorbeeld leuk om te zien als ik een wissel zet dat de wisselspeler erin komt. Maar maakt niet uit. Ik kan na de wedstrijd alle goals terug zien
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha Bony heb ik puur gehaald omdat ik het een baas vind :D
    Maar hij heeft ook gewoon goede stats, dikke Body Balance.
     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik het mis als ik zeg dat pes makkelijker is geworden na die update? Ik had vroeger moeite op prof maar ben nu overgeschakeld naar topplayer omdat ik zo goed als alles won op prof. Of ben ik verbeterd? Op een weekje tijd zou me dat verbazen. Ik krijg veel meer ruimte dan voorheen.
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Thijsssss

    ja waren goed potjes... :)

    als je tijd hebt moet je maandagavond in de cup van Pesholland meedoen :) misschien dat je nog in de eindronde kan komen!

    anders snel wel weer een 1 vs 1 potje :)
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hier in Arnhem gaat hij inmiddels door als Bonky.

    hij is wel gaaf hoor.
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo Mano! Maandagavond werk ik altijd tot laat in de avond dus dat lukt me niet. Zo en zo werk ik vaak tot laat door dus daarom kan ik meestal niet meedoen aan dat soort toernooitjes (helaas). Maar weer een keer 1 v 1 lijkt me top. Ik zou ook wel in de DG community willen. Kan dat?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tuurlijk.

    Is er a.s. maandag nog een PES Holland cup?
    Moet toch maar eens gaan meedoen maar heb steeds DG afspraken op maandag.
     
  12. Takbier

    Takbier Guest

    hoe zit het met ml online trouwens? transfers etc/
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    'Transfers etc'? Wat wil je weten?
    Misschien beetje duidelijker zijn.
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    We beginnen 1 november met een league die een maand lang duurt. dus niet gefixeerd op 1 avond. schrijf je anders daar in :), dan speel je in 1 maand verspreid tegen 14 andere leden in een league. 2 keer tegen iedere speler.

    We hebben dit en de cups gekoppeld aan een pesholland player ranking met behulp van een gemiddelde rating, zodat je niet aan alles hoeft mee te doen om toch mee te dingen in de ranglijst. is echt lachen

    DG community kan je je altijd voor inschrijven volgens mij... maar dat is niet van ons :) zitten ook leuke gasten bij trouwens, laatst kennis gemaakt in de party samen met een paar DG members die ook bij ons meedoen. positieve boys!

    morgenavond ff een paar potjes doen 1vs1?
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja cool...je hebt je wel al voor je league ingeschreven zag ik :)

    of bedoelde je jezelf voor de cup in te schrijven?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Allebei al ingeschreven :p.
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Nice... Gaan we dan echt nog eens een potje tegen elkaar spelen?

    ik ben benieuwd!
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin toch een beetje MLO-moe te worden ; het draait veel te veel om de snelheid van spelers.
    Net 3 potjes achter elkaar gespeeld tegen lui die precies dezelfde 'taktiek' hanteerden,namelijk continu blinde diepteballen op van der Mirch spelen.
    In het begin genoeg leuke potjes gespeeld,met van die pauperteams tegen elkaar.. Nu kan ik onderhand beter m'n team weer gaan afbouwen ipv opbouwen..
     
  19. Takbier

    Takbier Guest

    Als je offline ml speelt en je koopt spelers dan zitten ze in je team, hoe zit het met online.. Ik kan me niet voorstellen dat je met messi en ronaldo in een team kan gaan spelen.. of wel?
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, als je maar genoeg geld hebt.
     

Deel Deze Pagina