1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    I want to believe, maar ik doe dat niet echt. Ik heb op de channel gekeken van die youtuber en heeft nog meer videos waar ie de stad door loopt en soldaten aanvalt en het is elke keer hetzelfde. Dit zal nooit meer gaan veranderen in AC.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Verandering van de gevechten, dat gaat toch niet komen. Is gewoon net zo simpel als alle andere AC's.

    edit: die gamemania actie is wél 3 games inruilen. Staat ook bij: 40 euro of meer.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kijk nog wel even wat ik doe. Het is geen slechte deal als het zou lukken met Fable 3, Alone in the dark en Risen. Het is jammer van de game, maar idd, de verandering zal gewoon uitblijven. Ik hoop alleen gewoon dat de game zich wel weet te onderscheiden van de voorgaande AC titels. Hopelijk zijn ze met echt nieuwe features en ideeën gekomen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat denk ik wel hoor, alleen van het freerunnen en gevechten kán je simpelweg niet meer verwachten dan wat ze hebben gedaan in de voorgaande delen. Misschien met een nieuwe console? dan is er natuurlijk meer mogelijk en wie weet doen ze er dan wel een moeilijkheidsgraad in die instelbaar is? 1 hit en dood 8)
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol @ 8.11..
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat zou ook iets teveel van het goede zijn, maar gewoon een beetje iets in de richting van Batman AA en AC. Daar wachten de vijanden niet allemaal braaf op beurt. Ik zou graag een mix van Batman en Witcher 2 combat willen zien, maar ja.
     
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm nog een paar dagen. hopelijk krijg ik hem wat vroeger.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]Rnfg1rDmNIw[/yt]

    Ff refreshen!!

    Ben echt benieuwd hoe het verhaal eindigd
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja gast, dat weten we nu wel.
    Je hoeft te game niet te kopen hoor.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Niemand die opvalt dat de piraat in dit filmpje helemaal niet die Connor is?? Speel je met meerdere personages?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon Connor volgens mij. Heeft ook dat staartje etc.
    Vind de nieuwe moves wel tof btw. Bij het vechten maar ook bij het free runnen.
    Maar zo te zien krijgen we een release patch..
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoevaak moeten ze Desmond trouwens veranderen. Dude ziet er in elke game anders uit. 8)

    Gameplay met Desmond, spoil me teveel. Maar fuck 't, koop hem toch nog lang niet.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Awesome, ik ben er klaar voor :cool:

    Als je het zo in 7 minuten achter elkaar hoort is het eigenlijk best wel een ingewikkeld fucked-up verhaal 8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Goddamn, wat was Assassin's Creed II toch wel tof eigenlijk. Ezio blijft ook echt een machtig personage, sowieso een van mijn favorieten deze generatie. Toch blijft Assassin's Creed mijn favoriet, was destijds gewoon fenomenaal. Alleen jammer dat Revelations mijn interesse in Assassin's Creed helemaal heeft verpest, kutgame. :+
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom? :eek:
     
  16. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Owww ik kan echt niet wachten op deze game.... denken jullie dat het spel misschien maandag al in de winkel ligt...???

    Hope so.... effe Revelations nog maar een keer spelen dan om er weer effe in te komen:)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kon alleen maar tegenvallen na Brotherhood. Brotherhood was al de perfecte game imo.
    Tuurlijk was die bijna hetzelfde als AC 2 maar 2 had toch een paar minpunten en die zaten niet meer in Brotherhood. Revelations was een echte opvuller vorig jaar. Istanbul leefde veel minder, omgevingen waren kleiner en het deed niks nieuws meer. Alleen die hook was eigenlijk nieuw. Kut game was het niet. Heb me er toch mee vermaakt maar op het level van AC 2 en BH zat die niet. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Kut game is misschien wat overdreven ja, maar uiteindelijk was het echt Assassin's Creed onwaardig. Istanbul is juist een perfecte stad voor Assassin's Creed maar komt totaal niet in de buurt van de steden uit de vorige games. Verhaal was matig, nieuwe toevoegingen waren nutteloos en uiteindelijk was het gewoon een verplicht nummertje. Heb er alleen maar een zure nasmaak van gekregen eerlijk gezegd, deed me echt totaal niks.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben ik het mee eens, Revelations was echt een opvulgame. Maar het deed niks beduidend fout imo, dus het was nog steeds het oude vertrouwde Assassins Creed. Hetzelfde trucje voor de 3e keer dan wel, maar daarom niet minder leuk :D
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ook is die minder het is nog wel steeds een 8.0 game. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina