1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    The Amazing Spiderman

    Doe mij Toby dan maar. Einde was bijkans nog kutter dan het einde van Spiderman 3. Zlefs Emma Stone kan deze film niet redden =( (en dat zegt wat!)

    5/10
     
  2. Vesperia

    Vesperia Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?

    Vond dit stuk alleen al beter dan de andere films bij elkaar opgeteld:
    (eindelijk een beetje een smart ass spidey)

    [yt]3aPU8q-bni4[/yt]

    Alles beter dan McGuire.

    My 0,02.
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand End of Watch al gezien? Vond het een zeer toffe film, de wijze waarop de film was geschoten vind ik nog wel het tofste. Daarnaast de humor afgewisseld met de actiemomenten was goed gedaan.

    Één kritiekpuntje:
    Het was wel focking nep hoe Taylor en Zavala ontsnapte aan de kogelregen van de curbside gang in het appartementencomplex met alleen een miezerig wondje aan de hand van Taylor :+
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eindelijk de film [REC] gezien. Stond al een tijdje op mijn lijstje maar gisteravond kwam ik hem toevallig op nederland 3 tegen. Wederom een Spaanstalige superfilm _O_ Heerlijk creepy bekrompen sfeer.

    Dat stuk met dat kleine meisje wat in die kamer stilstaat is zo creepy.. je ziet aankomen dat ze die vent aanvliegt maar ze kijkt zo emotieloos en creepy..brrr. En dat einde in dat bovenste appartement _O_ Dat stuk dat ze al die artikelen staan te bekijken in die kamer is zó intens spannend.

    Trouwens heerlijk hoe dat oude infected mens vol een sledgehammer in haar gezicht kreeg :lol::lol:

    Een van de betere horrorfilms waar er zeker meer van mogen zijn :) The orphanage en the devils backbone zijn ook al van die steengoede Spaanse horrofilms!
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die film is zeker goed. Rec 2 moet je ook echt kijken. Rec 3 schijnt weer stukken minder te zijn...
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Rec 3 is echt schandalig slecht. Absoluut niet kijken. Rec 2 is minder dan 1 maar zeer zeker de moeite waard om te kijken als je 1 tof vond.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, ik heb helaas precies hetzelfde gehoord. Wel erg jammer even goed. Had zoveel potentie. :mad:
     
  8. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ontzettend goede film vond ik het, echt een aanrader
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wrong Turn 5
    Merkte laatste dat ze al weer bij deel 5 waren. 2 t/m 4 zijn me volledig ontgaan. Enorm cliché slasher film waar ik niet erg warm meer van kan worden. Ook al zitten er gruwelijke scenes in, ik word toch een beetje moe van dit soort films, ondanks ik best van horror houd. Iets te veel 'seen this before' gevoel met matig acteerwerk en decor. Laatste stukje ook maar op de laptop gaan surfen met de film op de achtergrond. Kon me te weinig meer boeien.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Eindelijk weer verder met de Bond marathon:

    Diamonds Are Forever (1971)

    Na een lange periode van afwezigheid is het nu toch echt het perfecte moment met de Bond marathon verder te gaan. Deze keer met niet dubbel, maar driedubbele Blofeld factor. Wie is de echte Blofeld? Is dit eindelijk zijn einde?
    Dan begint de geweldige opening met het welbekende Diamonds Are Forever, voor jongere lezers misschien bekend vanwege Kanye West.
    De film zelf bevat weer geweldige locaties, met zelfs een stukje Amsterdam, en een heerlijke cast aan geweldige characters: Van leuke Bond girls, een homoseksueel killer couple tot aan een flexibel vrouwelijk vechtduo met nicknames uit een bekende Disney film. Voeg daar een aardsvijand aan toe die zichzelf alsmaar vermenigvuldigt en je hebt een geweldig leuke film. Al met al een goed begin van een tweede serie Bondfilms. Waar ik hem in het rijtje zou plaatsen weet ik niet, maar er zijn tal van eerdere Bondfilms die ik sowieso hoger rank, waaronder het geweldige On Her Majesty's Secret Service. Next stop: Live and Let Die. Sean Connery, ik zal je missen. Welkom Roger Moore.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vet, morgen dan maar Moonraker oppakken.. :+
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb de film gisteren gezien en ik vond hem ook een beetje tegenvallen. Beter als Spiderman 3 - venom. Maar zelf vind ik hem niet zo goed als Spiderman 2 - doc ock. S1 vind ik eigenlijk ook nog wel wat beter.

    De special effect waren wisselend imo. Soms goed, soms vrij slecht eigenlijk. Bij sommige stukken dat Spidey aan het slingeren is lijkt het bijna blue-screen. Ook vond ik de camera vanuit Spidey view ronduit vervelend. Leuk bedacht, slecht uitgewerkt. Daarnaast leek het ook wispelturig precies hoe sterk Spiderman is. Ook als het gaat om hoeveel 'schade' hij kan hebben. En voor een zogenaamd genie is Parker wel erg dom soms..........

    Ook, en dit zal misschien wel aan mij liggen. Maar de acteur die Parker speelt had wel een hoog Twilight gehalte vond ik.

    Als basis voor een vervolg zitten er wel wat goede dingen in. Alternatief (i.e zoals ook in de latere strips) origin verhaal is verder prima en kan goed uitpakken bij vervolgen. Maar 'echt' een verbetering op de eerste 2 spiderman films vind ik het niet.

    Overigens wat betreft Nick Fury; De Sam Jackson Fury is gebaseerd op de Ultimate Universe Nick Fury uit 2001. Kleurtje klopt dus wel ;). Later is hij in de comics aangepast om wat meer op Jackson te lijken.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Film is gewoon zwaar kut.
     
  14. Vesperia

    Vesperia Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, Spidey is idd nog niet echt wat het zou moeten zijn, alleen er zit nu eindelijk wat meer van dat bijdehandte gedoe in.. Dat miste ik wel bij de eerdere films.
    Hoog twilight gehalte zeg je? Dan had Mcguire had vooral een hoog Mcleods Daughters gehalte 8)


    Trouwens gister ook The Raid gezien. Goede en soms snoeiharde actiefilm:

    [yt]PkULMOFpuCo[/yt]
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hescher

    Wauw, wat een geweldige rol van Joseph Gordon-Levitt _O_ Ontzettend goede dramafilm over een Amerikaans gezin dat naar de klote gaat door het verliezen van hun moeder/vrouw, en daarna bezoek krijgen van Hesher. Hij doet precies het tegenovergestelde van wat je 'hoort' te doen in situaties, maar dat maakt 'm juist zo goed :D En dat het grootste deel van de soundtrack uit Metallica bestaat is ook geen minpunt :+

    8,5/10
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Die zwarte humor in de film is echt ge-wel-dig!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    @Tyrant: Ga je Never Say never Again trouwens ook kijken?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mja Thunderball was m'n favoriet dus even kijken wat die dude er van gebakken heeft.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Live and Let Die (1973 )

    Net Live and Let Die gekeken. Eigenlijk kan ik Tyrant's review wel kopieren, want hij verwoord perfect mijn gevoel over de film, vooral over het feit dat Jane Seymour dé Bondgirl is in de serie tot nu toe:

    Een review schrijven is nog nooit zo simpel geweest.
    En heck, Jane Seymour ziet er zelfs tegenwoordig nog best goed uit voor haar leeftijd. :+
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    <3

    Uit welk deel komt dit?
    Ik ga me nog ff inlezen :+
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina