1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    36 alweer... Gaat best rap. Na hoeveel speeluur is dat ongeveer ? Als je goed bent gaat het natuurlijk sneller ;)
     
  2. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Check... Dan zal het bij mij wel langer duren. Die stats van jouw ga ik never nooit aan komen ;)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zijn die spawn punten al verbeterd of zijn ze nog om te huilen zoals in de beta?
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hele goede review inderdaad. En ik zie een paar comments er tussen staan van mensen die duidelijk geen idee hebben van wat ze zeggen. Ze noemen de game 'generic' ja, welke military fps is dat tegenwoordig niet? Toch zien we wat nieuwe dingen in de game, maar je hoort niemand erover. Niks nieuws in de MP zeggen ze, weer fout. Maar dit is wel goed nieuws:

    http://www.vg247.com/2012/10/29/uk-charts-medal-of-honor-fights-to-top-spot-fifa-13-tackled/
     
  7. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    1 dag leuk MP gespeeld... het is nu INSTA death wanneer ik iemand zie... niet speelbaar :mad:
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep ...
     
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wapen die insta-killed is de TAC-50 sniper.. Je moet gewoon rustig spelen, niet om hoekjes rennen of open plekken. Doe wat je in het echt ook zou doen. Nooit op enemies schieten als je niet vanachter een hoek staat te leunen. Zij leunen wel en zien veel meer van jouw lichaam om op te schieten.
     
  10. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Dude mensen rushen als gekke op mij af, ik krijg ze niet dood never soms wel 3 tot 5 bursts dat ik ze raak nog dood... t is niet 1 shot het is brt... nog geen 0.3 sec dood... lean om hoekje... dood... ik zie niemand loop rustig om hoekje dood... ik zie iemand schiet... draait om dood...
    spawn... dood... dood... dood :9

    En ja ik begrijp ook dat er mensen met ballistic vest dingen lopen die lastiger dood te krijgen zijn (overigens als ik die gebruik alsnog super snel dood, ookal is het wel minder snel als zonder)

    Like i said: Eerste dag van spelen alles ging super smooth etc, maar nu is mn spawn time meeste tijd waar ik naar kijk...
    Ook vind ik dat spot icoontje door takken enzo super irritant, dat mogen ze wel fixen net als Bf3 dat heeft gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Je bent gewoon niet goed :+
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gister multiplayer ff geprobeerd (pc) maar werd steeds uit de games gekicked. Mijn verbinding is goed, snap er nix van. Keer of 5 quick join gedaan en steeds weer na 1 minuut of zo kick.. zo nog niet veel lol aan.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zet maar reviews online. moet verboden worden. en gewoon alleen reviews kijken van betrouwbare reviewers. je kent ze vast wel.
     
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    jonge, doe niet zo lame...
    Nee ik ben niet echt goed ofzo, just average.. Maar like i said Day 1 geen problemen gehad, nu lightspeed snelheid dat ik naar me dood toe duik... Ik kan meestal niet eens in ADS komen.

    Speel trouwens op de PC, en dat gaat zoiezo wel stukken sneller dan xbox.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zucht.. Kun je niet tegen grappen?
     
  16. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Te oude grap :b:
     
  17. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap niet hoe deze game ZOVEEL kritiek kan krijgen terwijl een soortgelijke shooter (MW3 ) vorig jaar nog over het algemeen hoog beoordeeld werd.
     
  18. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik riep al bij Black Ops 1 dat als er Call of Duty op staat, dat het ineens goed is. Die game vond ik zo anders als MW1, het was echt zo overdreven. En nu elk jaar een nog ergere cod, meer explosies, customisations, wapens, zoo veel dingen. Geef mij maar weer lekker mw1 style, niet zo moeilijk doen en focus meer op de gameplay enz..
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik merkte dat mn download programma nog aan stond dus heeft me wel wat ping gekost :+ ging net beter maar blijven me vreemde dingen opvallen, schiet 4x in boven lichaam met een G3 op single shot zie 4 hitmarkers... schiet mij vet snel dood, en hij had nog 28% health over... nja dat vind ik maar vreemd dan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hitmarkers zijn ook maar verneukeratief.

    Ik stel voor dat ze in alle shooters vanaf nu hitmarkers zo maken dat ze alleen getoond worden als de hit server-side is bevestigd en niet als jouw client kant vind dat je aim goed was (maar vervolgens de server polled en erachter komt dat je doelwit door lag of wat dan ook heel ergens anders stond). Want dat is volgens mij wat er in de meeste games gebeurt en dat is extra irritant.

    Als je gewoon niks raakt terwijl je goed mikt weet je dat er iemand lagged, nu weet je niks tot je dood neervalt (BF3 heeft hier ook last van)
     

Deel Deze Pagina