1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had een tijdje geleden een hele goeie app op mn iphone die bijhield waar ik was met mn series en wanneer er nieuwe episodes kwamen..
    ben alleen de naam kwijt
    weet ie,amd miss de naam van die app of een soortgelijke apP?
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer myepisodes.com. Is een website met een gratis Android app, maar de iOS-app kost een paar cent.
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Bizar eigenlijk: de nieuwe iPod Touch is er vanaf €325,-, terwijl de iPad mini er al vanaf €329,- is.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Valt bij mij eigenlijk wel mee. Whatsapp gebruik ik erg veel, net zoals muziek luisteren etc. Haal meestal wel 8 á 9u, met 20-25u stand-by.
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Die i150 etc abbo's waren echt heilig! Perfecte abonnementen. Jammer dat ze weg zijn.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, gaat nu echt nergens meer over. Heb mn huidige 150 abbo voor 27 euro per maand, en als je hem nu afsluit, ben je 47 euro ervoor kwijt 8) Bijna 2x zoveel voor minder aangezien er geen onbeperkt internet bij zit.


    Deze week btw de iPad 2 16GB voor 333 euro bij de MM. Zit nu echt te twijfelen om die te halen of voor de iPad mini voor 329 euro te gaan. Aan de ene kant is de iPad 2 nice vanwege het grotere scherm, aan de andere kant is de iPad mini nieuwer en ondersteunt weer meer shit. Jammer dat de mini nog niet in de winkel ligt zodat je het zelf even kan uitproberen. Vindt de 7" tab 2 te klein, maar geen idee hoe de mini aan voelt.
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hoezo dat? Zelfde resolutie, bijna zelfde specs als de iPad 2.. Zal kwa ondersteuning wel niet veel verschil in zitten!
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Toch blijft het een nieuwe product ;)
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here maar 8 á 9 uur is toch echt te weinig.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is altijd zo met een nieuwe batterij, over een week zal het wel beter zijn ;).
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe hebben mensen hier eigenlijk hun iPhone 5 geconfigureerd, dus toen ze heb uit de doos pakten?

    Ik heb nadat ik de nanosim had geplaatst de setup doorlopen zoals locatie en WiFi instellen en toen heb ik gekozen voor de backup via iCloud (van mijn iPhone 4).
    Dus instellingen/apps etc stonden zo goed op de i5, al moesten alle apps wel opnieuw gedownload worden op de iPhone 5 (ging verder automatisch dus was geen probleem).
    Daarna heb ik hem aan iTunes gehangen en geactiveerd (dus dat iTunes weet dat het een nieuwe iPhone (5) is) om al m'n muziek en afbeeldingen die niet op de Fotorol stonden er op te zetten.

    Hoe hebben jullie het gedaan, want soms lees ik wel dat mensen hun iPhone als nieuw instellen en dan bijvoorbeeld alle apps los opnieuw downloaden omdat dit eventueel sneller zou kunnen zijn?
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ben vandaag over gegaan van T-Mobile naar Vodafone. Alles ging prima, sim gewisseld en meteen bereik en alles werkt. Alleen bij iMessage staat al de hele tijd Wachten op activering... En als ik bij Sturen en ontvangen kijk, staat daar wel mn 06-nummer, maar zonder vinkje er voor? Mn iMessage berichten worden nu dus ook via m'n @me.com account verstuurd, maar ik wil dit gewoon via mn 06-nummer hebben, zo heb ik het ook op mn iPad en MacBook. Heb iMessage al paar keer uit en weer aan gezet en ook bij Sturen en ontvangen mn Apple ID uitgelogd en weer ingelogd, maar dat helpt allemaal niet. Iemand de oplossing voor me?!

    EDIT: De iPhone een keer helemaal uitzetten en weer aanzetten heeft het opgelost! Heb nou wel dat er af en toe een E staat ipv 3G? Heb al gevonden dat dat staat voor Edge netwerk, maar dat zou niet meer gebruikt worden? Zou er aan kunnen liggen dat ik hier op mn werk niet super goed bereik heb blijkbaar met Vodafone?

    @Antrax: Heb zelfde gedaan als jij
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Als er geen 3G beschikbaar is schakelt Vodafone over naar Edge.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Aha, thanks! Is dus gewoon zoiets als 3G ofzo? Maar zeker langzamer?

    EDIT: Zit nou dus op Edge...schiet niet echt op, krijg mn tweets niet geladen. Die wallpaper stuur ik je wel als ik thuis ben (nu nog aan t werk tot 20:30). Heb er meerdere uit die serie, ook voor iPad (voor iPad zelfs meer, want daar zijn ze origineel voor).
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  15. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat je ongeveer kwijt bent voor een reparatie van het scherm? Mijn ipod is laatst gevallen, zit nu een enorme barst maar het touchscreen doet het wel nog gewoon.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even op Marktplaats ;)
    De prijzen voor het vervangen van een scherm (iPhone4) ligt tussen de € 60 en € 100
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    YES! Na 2 weken reserveren prijs! Morgen iPhone 5 16GB halen. Meteen even mijn Online aankoop annuleren. :D
     
  18. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een provider voor iMessage berichten een SMS bericht in rekening brengen?
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is AV Player HD uit de app store??:mad:

    Ik heb ook dat mijn aankopen in de app store niet geladen worden, meer mensen hier last van?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de tekst groen is dan heeft de iPhone een sms verstuurd.
    Vul je iets in bij onderwerp dan kan de iPhone die versturen als MMS.

    AV Player HD is al op 21-09-2012 door de ontwikkelaar uit de store verwijderd.
    Reden is onbekend.
     

Deel Deze Pagina