Zijn er mensen die net zoals ik nog geïntresseerd zijn in Mace Griffin - Bounty Hunter die deze maand uitkomt? En wat verwachten jullie er van? Ik vond de trailers en de hele van FPS ononderbroken switchen naar spacecombat concept mij erg aanspreken en de graphics vond ik er ook wel goed uitzien (al gaat het mij daar niet echt om). Wat jullie?
Ik ben ook erg benieuwd naar deze game. Mis toch al een echte flightshooter als Wingcommander op de Xbox dus dit komt er hopelijk een beetje in de buurt. Yager schijnt ook wel aardig te zijn maar is echt boven land vliegen en Battle Enigine Aquila is wel cool voor een tijdje maar is ook alleen boven de grond en ik wil toch To space and beyond
jah space shooter rulen. STAR WARS 4-ever!! maar ff serieus, ik vind dat ze echt met een super goede space simulatie/combat game moeten maken, dat zou echt geweldig zijn. Waar je dan kan kiezen tussen verschillende volkeren en technieken (alien/human) en mooie real time space battles. En planeten koloniseren enzo. En researchen en en en.....
Release Date Volgens het Xboxworld.nl "Games van de maand Juni" op 13 Juni Er is nog weinig aandacht aan deze game besteed vind ik, ik ben benieuwd, misschien word ie wel hardstikke stoer, of een Uberflop natuurlijk, we shall see...
Hij komt volgens tothegame pas 29 augustus uit Tsja, tegenwoordig weet je het niet meer v.w.b. de games. Titels die maanden worden gehypt blijken over het algemeen flink tegen te vallen, voor mij persoonlijk althans. Meest recente voorbeeld is RTCW, hij is opzich best ok maar zo ongeïnspireerd afgewerkt en puur voor Live ontwikkeld.
Hype? "Mace Griffin - Bounty Hunter" is toch geen gehypte game?, altans dat dacht ik. Laatste nieuws erover op xboxworld.nl is echt lang geleden. Misschien word ie dan wel goed ... ik vond de trailer in ieder geval sterk, met goede voice acting en leuk plotje.
'k heb het spel nu een week ofzow, ik moet zeggen ik ben onder de indruk, grafisch vind ik het zeer goed, en kwa gameplay lijkt het wel wat op half-life.. dit spel kan het nog wel eens goed gaan doen als het hier uitkomt.. al heb ik er eigenlijk in de bladen ofzow nog niet over gehoord...
Hoe is de muziek van het spel eigenlijk? Orchestrated (Orkest Filmmuziek zoals in Outcast en starwars games) of meer keyboardachtig? Tell me
Hoe is de AI van de vijanden? Komt het in de buurt van Halo? Kun je inderdaad on afgebroken van ruimte naar planeet reizen?
ik heb hem ook al gespeeld... maarre vind de ai minder en tja het is nie mijn soort game ik vind halo 10x btr hij is mij tegengevallen de graphix in de filmpje zijn nie mooi. ik vind hem nie leuk
Kan iemand me globaal iets vertellen over dit spel? Ik weet dat ie uitkomt, en heb wel het gevoel dat dit een leuke game is/kan zijn. Maar ik weet niet zoveel/nauwelijks iets over de gameplay, en het verhaal van het spel. Ik las hier net ook iets over vliegen (in de ruimte? ) Is het dan een fps in combinatie met een flight-game? Tell me (ik hou namelijk erg van vliegspellen)
ja en ken iemand er niet ff een plaatje van posten? ben ook benieuw zag toevallig vanmiddag op een site een klijne reclame van deze game dus.
Je hebt bij twee screens een typfout gemaakt. Maar het ziet er goed uit. Er zit dus inderdaad ook flightsim in, als ik die 3e zo zie.