Dat soort reacties ontlokken elkaar. Het valt me in ieder geval vies tegen dat starcraft en alles eromheen meteen wordt afgedaan als iets voor puisterige, zweterige nerds, helemaal door mensen op een xboxforum. Tuurlijk zitten ze er tussen, maar kom op gast, het is 2012. Gaming is zoals je weet allang niet meer enkel voor dat soort figuren en iets als starcraft biedt gewoon de spanning en de diepgang die mensen graag zien en trekt dus veel publiek. Ik durf het bijna niet voor te stellen, maar kijk voor de grap eens een volledige wedstrijd, waarbij deze een aanrader is. Match van Grubby om een plek op WK in China
Bullshit, zo kan je iedereen af doen als kneuzen. Degene rechts van Klopping past dan nog een beetje binnen het gemiddelde beeld dat mensen van een starcraftkijker zullen hebben. Die andere twee (en de pro's die er zaten) zijn gewoon representatieve, vlotte gasten die vol enthousiasme (schandelijk, zo kinderlijk enthousiast zijn) vertellen over hun passie bij DWDD.
Heb het even gekeken. Dacht dat het erg ging worden maar het viel echt wel mee. Alleen die gast met die bril was iets te actief en te blij over Starcraft. Maar ja als die er veel plezier in heeft.
In mijn boekje ben jij een nog veel grotere droeftoeter. Niet te geloven wat jij allemaal loopt te roepen, je lijkt wel een pubertje van 15.
Idd, beetje overdreven allemaal. Een paar vrienden van m'n kijken ook die LoL toernooien, totaal niet mijn ding, maar beetje overdreven om dan een paar miljoen mensen meteen af te doen als kneuzen (helemaal als je dagelijks op een Xbox forum hangt).
Als je hem al bijdehand vind. Vind hem altijd wel sympathiek en dat die voor jou niks toevoegt kan hij niks aan doen. DWDD nodigt hem uit.
League of Legends. Soort van cartoony RTS waar blijkbaar veel mensen naar kijken en waar je dus geld mee kan verdienen.
Wat bedoel je daarmee? De verwachtingen dat SC2 een e-sport game moest worden is vele malen groter als bij LoL.. LoL is gegroeid, nix mis mee toch? Maar om je vraag te beantwoorden, LoL was een paar jaar geleden waar SC2 nu is.