De Xbox Communicator zit bij het Live kitje - Het pakketje om toegang te krijgen tot het grote online gaming netwerk van Xbox (Xbox Live). De Xbox COmmunicator is een headset, waarmee je dus kan communiceren met de andere gamers. Jij praat in de microfoon, en de stemmen zelf hoor je terug door het luidsprekertje dat bij één oor zit. Is dus nog niet los te koop, maar heb je ook weinig aan als je geen Live hebt.
maar k heb een hele oude pu (voor de release xbox) en daar staat dat hij er tegelijk met de xbox op de markt kwam en dat had nx te maken met live
Dan is die informatie niet meer juist. Toen was ook nog niet duidelijk wat er precies zou worden gedaan met het online gebeuren, en al helemaal niet dat de communicator in het pakket zou zitten.
lijkt me wel een goed topic om het hier te vragen ik las in OXM over SWAT global strike team dat hetzelfde werkt als met SOCOM, maar krijg je dan een headsetje derbij?? of moet het met je communicator?? Lijkt me nadelig voor de mensen die live hebben dan moeten ze nog betalen voor eentje terwijl ze al hebben, OF kan je kiezen met headset of zonder