1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Reus i.p.v. Gomez en afwisselen met Lewandowski. Naldo of Boateng i.p.v. Howedes IF
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Snap niet wat de lol aan fut is met die arcade gameplay?
    spelers die 1000km per uur rennen, vanaf 50meter stijf in de kruising schieten..

    Zie regelmatig uitslagen van fut wedstrijden als pop up wanneer ik fifa speel dat ik denk ok...

    3-9 etc
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Kheb ze allebei gehad en ik vond juist Gomez beter, Falcao is echt een typische spits die in het echt wel vreselijk goed is in rl maar op Fifa niet ( wel in H2H vreemd genoeg ), hij is namelijk niet al te sterk en ook niet al te snel en laat dat 2 van de 3 belangrijkste aspecten zijn voor een spits op fifa; finishen, pace en strenght. Falcao bezit alleen finishen en Gomez bezit Finishen en Strenght, zijn Heading is wel hoog maar omdat Strenght ook invloed heeft op heading wint hij niet zo heel vaak zijn kopduels wat wel mag verwachten met die stats, met Gomez is het veel makkelijker om de bal vast te houden dan met falcao die snel word weggebeukt. Met Gomez merkte ik ook dat vaak wanneer de bal dan toch werd afgepakt hij dan gewoon terug beukt op een ( vaak ) cruciale positie en dan simpel de bal er in kan knallen. Koppen ging bij mij ook veel beter met Gomez omdat zijn Strenght hoger is en zn positioning, jumping en heading ook goed zijn.

    Er zijn zo wel meerdere goede spitsen die niet echt goed zijn op Fifa maar wel in het rl. Zo heb je ook bijv Berbatov en Huntelaar.

    Maar heb zowiezo genoeg van UT, ik wil juist kunnen spelen met goede teams en hoe beter ik me PL team maakte, hoe slechter het ging spelen, daarom gooi ik nu alles voor een hogere prijs op trade en gewoon lang wachten tot alles weg is en dan me 800/900k voor een mooi prijsje weg doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De servers zijn down voor een fix, volgens mij heb ik nog even een Robinho voor 2.5k en 2 IF Strootmans voor 8 en 9k weten te bieden.
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand dit? Ik vind Reus echt heerlijk spelen als spits in mijn team. Nu is die er ook als in form echter dan als LM, als je hem LF zou maken en dan in de spits zit (bij 3-5-2 systeem) heeft die een chemistry van maar 7. Wat is hier de invloed van? En zou die op de ST positie in form dan wel werkelijk beter zijn dan niet de niet in form Reus?
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister een jongen ontmoet via UT, die was Nederlands die man kocht 8 C Ronaldo's in en verkocht ze met 200.000 tot 250.000 winst die man heeft heel Real Madrid met in de wissels heel Barcelona +2,8 miljoen coins, hoe bedoel je ik ben verslaafd
     
  7. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.futhead.com/fifa/squads/717209/#

    Mijn team op het moment. Tikt heel lekker, zowel aanvallen op balbezit als op de counter. Ben nog aan het sparen voor Neuer of misschien toch voor IF Weidenfeller gaan?
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor je suggesties!
    Heb jij howedes IF wel eens uitgeprobeerd of serveer je hem af vanwege zijn pace? Ik ben namelijk wel tevreden over hem. Zit eraan te denken om Reus IF linksbuiten neer te zetten, wissels koop ik niet dus Gomez blijft staan.

    @FlorinhoO ben jij tevreden over je links en rechtsback, vooral bij alaba heb ik het gevoel dat hij constant uit positie loopt (erg aanvallend), over piszceck heb ik ook mijn twijfels. Iemand die betere LB weet?

    Iemand die weet hoe je trouwens meerdere berichten kan quoteren in een reactie?
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Serveer hem inderdaad af vanwege zijn pace.. :x
    Komt omdat ik zelf 3-5-2 speel en dus wel bijna verplicht wordt om snelle centrale verdedigers te hebben. Reus IF als linksbuiten is denk ik een goed idee!
    Ik heb zelf niet met backs te maken maar je hebt nog Lahm, maar heb hier dus geen ervaring mee. Verder is de Bundesliga wat beperkt qua goede backs volgens mij.
     
  10. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeer tevreden over Piszcek, doet verdedigend niks fout, wint alle duels en in aanvallend opzicht scoort hij zelfs af en toe. Ik speel altijd gebalanceerd en vind het wel lekker als Alaba vaak mee opkomt, omdat ik dan altijd ergens de bal kwijt kan. Ik zou hem denk ik niet gebruiken als ik verdedigend zou spelen, omdat hij inderdaad verdedigend nog wel is een steekje laat vallen. Maar dat wordt meestal gecorrigeerd door OP Boateng en Santana.
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen weidenfeller! Speelt matig in vergelijking met neuer en wiese, je kunt ook naldo en santana centraal zetten en gomes in de goal zetten, die speelt daar heerlijk bij!
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het helemaal met je eens.. Ik snap echt niet waarom ze FUT zo verneukt hebben zeg.. Zolang een speler maar 90+ pace heeft is hij al ziekelijk goed en ookal heeft een speler een long shot en shot power van 60 dan nog vliegt alles met 200 km/h richting de kruising.. Slaat werkelijk nergens op, je kan niet eens een fatsoenlijke aanval opzetten, omdat het allemaal veeeeel te snel gaat.
     
  13. vaiofer

    vaiofer Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp

    ik heb momenteel 36 headcoaches,
    6 shiny gold 6 gewone
    zilver idem
    brons idem

    als ik nu een attrib card koop b.v +3 attri all, dan zou ik toch de staff modifier moeten krijgen... ik heb nl alle headcoadhes..
    maar niet, iemand een idee?
     
  14. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina