Ik heb MM3 ook net gehaald, zat te twijfelen tussen burnout 2 en MM3 en ik heb voor de laatste gekozen omdat ik hoop binnenkort live te gaan. Ga hem nou testen.
Wat wil je dan, dat ze 15+ op de cover zetten. Anders is het niet stoer? Misschien valt er wel een 'Death-menu theme' te downloaden over Xbox Live binnenkort?
Onrealistisch is MM3 sowieso, maar ik vind het juist wel ok dat je door bomen heen kan rijden op hoge snelheid (als je like 10 km/u rijd knal je er gewoon tegenaan) omdat je anders wel érg snel iets raakt. Auto kan wél kantelen En ja idd je rijd snel auto's van de weg, maar hoort wel bij de speelbaarheid vind ik. *hopende dat je dat niet als serieuze argumenten aan wilt geven So true, althans, ik ben paar weken gelee in Parijs geweest en dan spreekt die stad je al meteen veel meer aan - ook omdat je steeds stukjes herkend waar je bent geweest etc. Over de steden, tsja, dat blijft een keus - je moet ook beetje origineel blijven. PGR had bv al New York, maar PGR2 bevat Edinburgh Helemaal een vreemde keuze, wie de fock kent nou Edinburg behalve van naam
jaja i know, maar misschien Tirol ofzo? En dan met een kleine omgeving erom heen? Lijkt me geweldig om van een berg van 3 km hoog af te scheuren
is dat zo?? Mij nog niet gelukt doe ik ook niet.. maar toch was het leuk geweest als ik naar Disneyland kan crossen.. en dan het hele park trashen
Ik heb PGR nooit echt veel gespeeld, maar Midtown Madness heeft veel meer vrijheid van PGR... daarom had ik het dus leuk gevonden als NY erbij had gezeten... Wat ze sowieso niet hadden moet doen is San Francisco, die stad zit bijna in ieder racespel... en ik heb het daar nou wel gezien hoor Gelukkig zit die stad er niet bij
Net Xbox live binnengekregen. So dadelijk natuurlijk online. Gamertag is The Phoenix NL dus voeg me effe toe. Friends list moet nog aangedikt worden
Weer een vraagje van mij, als je door de stad aan het danger-cruisen bent kun je dan ook jutten achter je aan krijgen?
Maar dat vind ik niet erg prettig, die lui stoppen nooit met je achterna zitten, ook als je kapot ben blijven ze doorbeuken, en zeker als je met een minder snelle auto rijd zijn ze ook nog redelijk moeilijk kwijt te raken(zeker als je er meerdere achter je aan hebt zitten)
Meheh inderdaad. Maar, er zijn twee geheime wagens, over het web slingeren hier en daar wel Walkthroughs rond. Ik heb ze zelf niet en ik geloof dat je ze alleen met de Koenisegg kan halen omdat je éen of andere jump perfect moet nemen. Mirik knows
Ik zoek ff en hier heb je het al, een faq over die wagens: Mensen die liever zelf dagen/weken ronddwalen op zoek naar die wagens, klik niet op onderstaande link http://faqs.ign.com/articles/425/425890p1.html
Nog even iets! Ik vind het echt teleurstellend dat er in de splitscreen mode zelfs geen verkeer is. Geen verkeer bij het X-box live gebeuren begrijp ik maar het zou echt iets toevoegen aan de magere splitscreen mode. Niets lijkt me leuker dan elkaar achterna zitten in de splitscreen mode MET verkeer. Jammer... erg jammer...