waarvoor kopen jullie oxm?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chief Bram, 27 jun 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af waarvoor jullie oxm kopen. Voor de demo's of voor de inhoud of voor beiden? Ik koop het voor beiden.

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Om te lezen?

Ik koop hem niet vaak, alleen om leuke demo's. Maar het gaat me ook om de inhoud. Ze hebben vaak veel info.

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben hem hier niet maar ik dacht pasgeleden cool daar ligt oxm toch dus ik koop hem is het een of ander engelse xbm zonder demo :'-(

4. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Demo's!!!!!!! De enige reden om hem te halen. Ik vind de bladen zelf een beetje overbodig worden, bij de tijd dat zo'n blad bij je thuis binnen valt heb je alles al 10 X op het net gelezen. De bladen zelf zijn alleen nog maar pure nostalgie geworden.

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet xboxgamer?

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Voor de demo's jazeker. Maar goed, bij mij in de buurt kan ik hem nooit vinden. Soms krijg ik hem, sterker nog, ik heb hem éénmaal zelf gekocht en dat was nog in Antwerpen ook :cool: of was het Brussel :eek:

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees het blad ff snel door (wat ik dan nog niet wist omdat XBW als me startpagina ingesteld is ;) ), en ga de demo spelen. Ik koop hem niet echt vaak want vind hem nog al duurtjes.

/Edit.... Damn sorry voor de slechte zinsopbouw. Maar ik denk wel dat jullie het snappen ;).

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  8. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het blad vooral voor de demo's, het is alleen jammer dat ze weleens een spel meerdere keren op een demo zetten.
    Blad is trouwens ook leuk om te lezen, maar de meeste info lees ik eerder al op internet :p

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het blad niet echt speciaal voor de demo's hoewel die natuurlijk wel een pluspunt zijn. Er staat ook altijd veel info in over spellen die gaan komen en het is ook een vrij dik blad. Het enige nadeel vind ik toch dat het engels is en dat het vrij prijzig is.
    Hier in de buurt zijn gelukkig wel genoeg winkels die het blad verkopen.:)

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    eerder om demo's de rest haal ik van het net....

11. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je ze moesten hier eigenlijk net als in Amerika Demo DVD's uitbrengen die je gewoon voor een paar Euro kan ophalen. In de VS komt regelmatig een soort mega Demo DVD uit die je voor $6.95 bij Toys 'r Us (of andere winkel waar je je games koopt) kan halen. Echt wel beter

12. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat zouden ze hier ook moeten doen
    ik verw8 dat zoiets wel aan zal slaan :)

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon het beste blad met de meeste info. Die DVD die er elke maand bij zit is natuurlijk ook een goeie zet. En op de een of andere manier komt een review in het Engels serieuzer over. Alsof de heren reviewers weten waar ze het over hebben. Als ik dan Nederlandse bladen lees komt het dan allemaal wat kneutiger over.

14. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en de PU is er een heel goed voorbeeld van!
    Denk toch maar dat ik abonnement op XBM ga nemen!

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop het denk ik het meest om de demo's maar ik lees ook wel in het blad maar het meeste gaat mij om de demo's

Deel Deze Pagina