wat is het meest geliefde genre op dit moment?

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 28 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Meest geliefde genre op dit moment? eeeeeuhm ... er zijn er zoveel die tof zijn! Racing, Adventure, Action, Flight games, Fight games, RPG, FPS en er zijn er nog veel en veeeel meer! Allemaal hebben ze te gekke spellen......ik denk dat de flight, FPS, Free roaming en 3thPS games mij het meest aanspreken, en dan verdeel ik het onder:

FPS- Halo, timesplitters 2.

Reden:

- Het is heerlijk om een held te zijn en het kwaad te bestrijden. In deze games voel ik me net de persoon in de game (MC bijv.) en ik ga helemaal op in de werelden. Maar om in zon game de bad guy te spelen is natuurlijk ook cool.

Flight games: yager, crimson skies (van pc dan, en bijna op xbox!)

Reden:

- Zoveel vrijheid in een game doordat je in dit genre als een vogel door de lucht kan vliegen, Dogfights zijn in mijn ogen zwaar cool....er moeten meer van dit soort games op onze dooos verschijnen...:D

3thPS: Hitman, brute force.

Reden:

- hetzelfde als bij fps'ers maar in dit genre spreekt hitman (2) mij vooral aan doordat je sneakt en een ware silent assasin bent...je kan de game trouwens pook in fps vieuw spelen.

Free roaming (spellen waarin je de vrijheid van je leven hebt maar waar je ook missies kunt doen): Mittown madness 3, binnekort True crime (maar dat is nog afwachten).

Reden:

- HEEERLIJK die vrijheid....je kunt doen wat je wilt...zelf een story bedenken..net doen of je een crimineel bent of juist taxi chauffeur gaan spelen. Dit is echt mijn meest geliefde genre.....er gaat in zo'n game een wereld voor me open!:p)

Nou wilde ik graag weten wat het meest geliefde genre van jullie is....door de nieuwe games zal het misschien anders zijn dan een tijdje terug.....dus dat is leuk om erachter te komen welke genres momenteel thebomb/populair zijn onder gamers....

plzz lucht je hart en geef je mening of JOU favo genre:p

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf spellen als gta en binnekort true crime, hopelijk, het leukst door de vrijheid. Je kan missie's gaan doen of gewoon wat op mensen gaan schieten en dat is toch wel leuk.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die GTA spellen enzo vind ik niet leuk, de missies zijn nooit echt leuk, en de vrijheid is ook een beetje beperkt... Want wat doe je nou? Gewoon een beetje rondrijden en mensen doodschieten, ik zie de variatie niet... En ja ik heb GTA:VC, en nee vond de missies niet zo heel ferm :p

Is trouwens wel leuk spel hoor :) Maar wel een beetje overdreven over "vrijheid" die je eigenlijk maar beperkt hebt...

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    RPG's en dan vooral Morrowind :D dat is pas vrijheid _O_

5. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, RPG is mijn fafo style, samen met mission based driving(GTA)
    Weet iemand wat van pirates of the caribbean af, dat lijkt me ook wel een mooie RPG, verder wacht ik nog op True Crime: streets of LA. en Fable natuurlijk:p.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hou van RPG's :) daar kan je uren mee spelen zonder je beseft hoe laat het is *spreekt uit ervaring*

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    idd, morrowind is da bomb! ik heb nog nooit zoveel vrijheid gevoeld. was toch wel vaag in het begin. je hebt dan gewoon ff geen flauw id wat je in godsnaam moet doen 8)

verder blijve racing games ook zeer verslavend. gewoon keihard door drukke straten blazen geeft me echt een adrenaline kick :D

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk toch dat FPS mij het meeste boeit. En dat is mooi want er komen ook steeds meer First Person Shooters uit en en er komen er nog veel meer. Af en toe ff flink racen kan ook echt leuk zijn. RPG houd ik nie zo van, ben niet zo van de magiërs e.d.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Free Roaming is gewoon da bomb!
    Gewoon vrij rondlopen en doen wat je zelf wilt , dat is cool in een game :cool:

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    cool dude ...dat vind ik nou ook:cool:

11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben meer gecharmeerd van Racing games, en games als GTA, ik vind de GTA vrijheid leuker als de morrowind vrijheid...
    Ik vind verhaal lijn games vaak saai als er een verhaal in zit, en vaak vind ik het te makkelijk of te moeilijk, het moet eigenlijk precies goed zijn maar dat kan niet echt want iedereen is anders, daarom zijn racegames oook mijn favoriet, zeker degene die zich aanpassen aan jou, dan is het dus preceis goed, als de game tenminste goed is, waarbij ik een eervolle vermelding aan DTM Racedriver wil geven...

\edit: damn wat een hoop komma`s 8) misshcien tog wat meer punten gebruiken

Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft ook ervaring. Kom je ff drinken? Ja, pap kom er zo aan. Komt pap 2 uur later naar boven rennen dat hij de stekker eruit trek als ik niet snel kom :eek:

Heerlijk zo'n RPG, nog steeds Morrowind. Daar kan ik echt uren mee bezig zijn. Soms zelfs met eigenlijk best saaie dingen. Een paar minuten zwemmen/lopen/vliegen om ergens te komen en tussendoor ff wat cliffracers etc afmaken. En als je dan een duur item vindt in een grot of bij een lijk. Dat is echt vet 8)

Verder is tussendoor een shooter ook niet verkeerd voor wat meer actie.

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    hwhaha daar heb je dan geluk mee dat je dat kan dan heb je ok nbiet zo snel een neiuwe game nodig:)

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd vooral van FPS, weet niet waarom maar het blijft gewoon leuk om headies te schiete!!

EDIT : Ik vind RTS games ook zwaar vet!!!

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  16. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ligt het meestal aan me stemming verschild dus best

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    gehee ja dat kan ook:p daar had ik niet eens aan ged8:p

18. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou meer van race games gewoon om dat ik erg geintereseert ben in autos en motoren... ok de kick van het steeds sneller een rondje af leggen.. verder vindt ik sport games ook erg cool denk hiebij aan amped en nba street vol2...

19. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Rpg's en Race games behoren toch wel tot mijn favorieten,al moet ik voor RPG's toch nog steeds achter de Pc gaan zitten(al gaat daar toch wel verandering inkomen)Al twijfel ik toch of Fable die vlag moet gaan dragen ,want ik ben bang dat de speelduur toch net iets te kort zal zijn.Maarja hij is nog niet uit dus afwachten.

20. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    squad based spellen, brute force valt wel tegen. in tegenstelling tot Conflict desert storm, ghost recon

en natuurlijk FPS, vooral met voertuigen vind ik ze echt de bom (als je erin kan als je wilt) en niet op een rails zit en maar wat moet knallen als gunnen bijvoorbeeld (redfaction II)

Deel Deze Pagina