1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Neen. Het is namelijk via je databundel verzonden, niet uit je bel/smsbunder.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Ik ben van m'n 4S af. Gelijk een iPhone 5 16GB White besteld :)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook een witte in bestelling staan.
    Als het goed is krijg ik vandaag de clear case van Ozaki.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn oude computer gebruik ik nooit meer, maar die gebruikte ik altijd om mijn iPhone te syncen. Maar nu is het probleem dat ik altijd op de laptop zit, en never nooit meer op mijn oude computer.

    Gisteren heb ik voor het eerst m'n iPhone aan de laptop gehangen en wat lopen aankloten, maar ik krijg geen nieuwe muziek op m'n iPhone. Kan dit alleen vanaf mijn oude computer ofzo? Dat lijkt me stug toch? Dan is het wel echt een scheitsysteem 8).

    Ik doe het nu door een playlist aan te maken en dan bij 'iPhone van Siemen' een autofill te doen met de playlist. Maar dit moet toch makkelijker?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kan je iPhone maar met 1 computer syncen met betrekking tot muziek en dergelijke. Wil je hem aan je laptop kunnen hangen moet je op de optie drukken "wissen en synchroniren" dan kan je wel je laptop muziek er op zetten.

    Pas wel op wat je wist, maak een backup van je foto's etc.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dus.. ik moet m'n telefoon leeggooien voordat ik hem op een andere computer weer echt kan gaan gebruiken en vullen?

    Echt, wie verzint dat systeem van iTunes :F:
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is inderdaad niet echt handig ofzo. Heb er zelf ook last van nu ik een iMac naast mijn MacBook heb, maar opzich snap ik het wel.

    Stel je voor dat je je iPhone aan elke computer kan hangen en die muziek erbij zetten koopt helemaal niemand meer muziek
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het kan veel simpeler.
    Ik heb mijn muziek nu staan op een NAS en deze gekoppeld aan mijn Mac mini's en Macbook Pro.
    Op de NAS draait nu ook TM voor de Macbook.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wist even niet waar ik het anders moest plaatsen dus maar gewoon hier. Aub geen fanboy reacties gewoon eerlijke meningen :p

    Ik twijfel tussen Samsung galaxy S3 en de Iphone 5. Welke is beter / fijner en waarom? Of waarom zou ik de 1 wel kiezen en de ander niet? dus aub uitleg erbij thnx :D
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Vind je iOS (prima besturingssysteem, weinig te tweaken, amper bugs/crashes) of Android (prima besturingssysteem, veel te tweaken, wel redelijk meer bugs/crashes) fijner?
    Vind je groot (S3, hoewel dat heel snel went) of klein/compact (iPhone 5) belangrijker?
    Dit zijn echt de enige twee punten die je in acht moet nemen...ik twijfelde ook heel erg, had de S3 genomen, twijfelde toen weer, maar heb uiteindelijk besloten om gewoon de S3 te houden.
    Prima ding, werkt ultrasnel nu met Jellybean, en wil je ook filmpjes loeren biedt de S3 hierbij een veel chiller formaat dan de iPhone 5.
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Morgen 32GB iPad met Retinadisplay ophalen! Beetje impulsaankoop.. Kon hem apart laten leggen bij de MediaMarkt... Toen dacht ik: Ach, waarom niet. :emo:
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja bij mij weegt het ook mee dat ik nu al 3 jaar een Iphone heb, en de Iphone 5 eigenlijk niks meer bied als mijn 3GS, ja hij is sneller en ietsje langer maar dat is het ook. Geen nieuwe dingen alles blijft en is hetzelfde. En daar twijfel ik ook over. Samsung S3 is dan weer totaal nieuw, gewoon heel ander toestel en dat trekt me ook wel moet ik zeggen.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    + veel goedkoper, dat scheelt ook wel.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    nog meer mensen met Facebook problemen? Ik start hem op en hij vliegt er zo weer uit, op zowel de iPhone 5 als iPad 3. Getest onder iOS 6.0.1
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik zou voor een Google Nexus 4 gaan.
    Is nog niet te krijgen maar komt op 13 november uit in de USA en iets later in Europa.

    Belangrijkste specs:


    • 4.7-inch WXGA True HD IPS Plus (1280 x 768 pixels) display

    • 2GB Ram

    • 8.0MP camera achter, 1,3MP HD camera voor.

    • 2100 mAh batterij.

    • 139g zwaar

    • Draadloos opladen en NFC.

    • Retesnelle Snapdragon S4 quadcore, snelste chip op het moment en ook erg zuinig.

    • Android 4.2.

    Ook heb je altijd de laatste Android versie op je telefoon omdat de update direct van Google komt en er geen skin van de fabrikant overheen zit.
    Het mooie is dat ie maar $350 dollar gaat kosten_O_.

    De iPhone 5 is ook een pracht toestel IMO maar gewoon niet zo goed als de Nexus 4, en ook nog een 2x zo duur.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen problemen. iPhone 5 en iPad 3.
    Eén woord: LG. :emo:
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Qua software geef ik je helemaal gelijk, maar qua hardware zijn ze de laatste tijd echt goed bezig.
    M'n Optimus 2x is al 2 jaar oud en word dagelijks mishandeld (:+), laat m zo vaak op de grond flikkeren maar er is eigenlijk nog niks stuk.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Nexus 4 is niet voor niets zo cheap. :+
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Zegt degene met een telefoon die voor $200 dollar uit onderdelen bestaat :+.

    Google kiest er voor om hun producten voor niet heel veel meer dan de productiekosten te verkopen terwijl Apple toch wel veel iPhone's verkoopt, of ie nou $1000 of $100 is, allebei de methodes hebben zo hun voor en nadelen.
     

Deel Deze Pagina