deel 1 was 3rd person als ik met niet vergis. als ik die screens zie dan is er niet echt veel veranderd qua graphics sinds deel 1. Ik hoop dat de besturing wat beter is en wat makkelijker op te pakken, want dat was in deel 1 toch wel even wennen en gaf niet echt een goede 'feeling' . Als ik naar die screens oordeel dan ga ik dit spel zeker niet kopen.
staat bij uk en us release TBA dus dus is nog niet zeker lijkt mij. heee de EU Publisher is SCI dus lijkt er wel op dat het in Europa komt
voertuigen in deel 1 was echt geen lolletje zoals halo wat een kut gedoe zeg maar deel 1 was coooool een van de spellen die ik echt GOED vind samen met halo
Dus ging je voor Ghost Recon niet? Besturen van de voertuigen was idd te tricky en werkte niet goed, a la the matrix. Voord e rest wel een okej spelleke
Die screens op tothegame zien er slechter uit dan de screens die we hier op xbw.nl hebben gezien dacht ik!
deel 1 was jummie. alleen jammer van die rare auto aim. kon je niet eens uitzetten Hopelijk word dat verbeterd in deel 2