1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn fout idd. Het was geen A4. Aangezien hij er nu wel inzit nu misschien wel... De motor is toch dezelfde als in de sedan?

    November pack is voor mij ook niet al te boeiend. Die jeep was in FM4 toch ook onderdeel van een DLC pack, of was dat een andere uitvoering?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ok heb een aantal requests vor de club, kunnen die genen ook even hier wat posten om te controleren of jullie ook echt van XBW zijn?

    Peter OTH, jouw request zie ik er niet tussen staan, en ik zie je ook niet tussen de leden staan, of kijk ik scheef?
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee ben nog geen lid van de club. Heb wel de request verstuurd. Misschien toch dat er iets fout gaat omdat ik hem in de eerste instantie naar Willem had gestuurd en niet naar de club zelf zeg maar.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het een super pack!!
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    \o/Mercedes SLS code contest\o/​



    LOCATIE HINT!

    De locatie bevind zich vlak bij een hooooop water!! Nu moet het wel lukken dacht ik zo.

    Voor meer info klik hier
     
  7. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vermoedde al zoiets mede vandaar mijn Posts van eerder vandaag... normaal lees ik eigenlijk vooral jullie berichten

    gamertag is DutchRascal
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Gister eindelijk even tijd gehad voor de demo. Ziet er goed uit, na mijn tentamen week maar even ergens oppikken :D
     
  9. Patje65

    Patje65 Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij had ik ook een request gedaan..

    greetz
    patje
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    @KimiNL (of anderen natuurlijk)

    Heb net flink mijn best gedaan om punten te krijgen met driften ed. Heb nu een max. van precies 130.000. Daarna nog even doorgegaan en weer precies 130.000!??

    Puur toeval of zit er een maximum aan hoeveel punten je per keer kunt halen?? (26.000 met een multiplier van 5)
     
  11. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe heet de club precies? Meld ik me ook even aan zo direkt :)
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Oh ik zat in het oude deel te posten, maar met welke auto driften jullie in Horizon?
     
  13. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Sorry, hier ook dezelfde fout en in deel 1 te posten .... |:-

    Ik heb het spel sinds vandaag en gespeeld. Ik ben in bezit van een FM3 en FM4 savegame maar Horizon heeft nog niets gemeld erover :'-( Krijg je vanzelf een melding of moet je ergens zelf wat doen?
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je moet naar Dak's garage of naar de autoshow, daar krijg je ze. Volgens mij moet je wel je eerste polsbandje hebben. Maar weet het niet zeker meer.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb alles zelfs twee keer gekregen, heel vaag.
    Bij de meeste hielp het om eerst een band bij Race Central op te halen en dan naar je Garage!
     
  16. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok thnx \o/
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De audi's die in FM4 zitten zijn of een S of een RS..
    de auto's die op de weg rijden in FH zijn gewone auto's, dus geen snelle. en dit is de Audi A4..

    Als je een audi A4 koopt, in sedan of als avant zijn de motoren etc gewoon identiek..

    Overigens, die RS2 wat op de vorige pagina getoont wordt is een zelfbouwproject.. origineel is een RS2 enkel en alleen als Avant uitgebracht voor het gewone publiek.
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    En de Single Player is uitgespeeld. Nu nog 10 miljoen op maken en dan kan die weer in de kast. :+
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Doe je snel, maar moet zeggen dat het voor mij ook niet lang meer zal duren. Ben wel veel gewoon aan het rond rijden in Free Roam.
     
  20. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook gewoon echt gaaf, als een dolle door die bergweggetjes heen rammen, handremmetje de bochten door driften. echt geweldig! maar ook lekker cruisen met een dikke mercedes of bentley is gewoon gaaf!
     

Deel Deze Pagina