1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Tuurlijk.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hahaa denk je nou echt dat die gozer (lvl 100) dat niet met een ander wapen kan, dat hij dan wordt ingemaakt met 10/30? :emo:
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg toch tuurlijk.


    Wat is er nu?
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    joh zo geweldig is hij ook weer niet. check zn battle reports.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Daar ging het niet om :+ Maar hij haalt heus wel 40 kills met een ander wapen als een M417 ;)

    @Wahlberg, leek sarcastisch bedoelt, maar was dus niet het geval! ;)
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik ook wel. ik keek bij zn wapen stats en hij heeft vrij wel met elk wapen "ervaring".
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wordt deze game veel online gespeeld? ( Noob question.. heb er geen idee van )
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar niet zoveel als Minecraft :+
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is er een bepaalde Xboxworld server op BF3 xbox360?
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet dat ik weet. Zou wel nice zijn btw.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    M416 is waar die gozer in die battlelog zoveel kills mee heeft ja, wow hij killt 40 mensen in 1 potje. Ja dan is het gelijk een rage of mongolen wapen natuurlijk. Lijkt bij elke shooter wel een trend geworden tegenwoordig, elk wapen waardoor je gekilled kan worden is gelijk een noob wapen en moet gepatched worden (niet alleen jij, maar heel veel op de fora van de games) . Ik kan daar echt heel slecht tegen, GoW is namelijk hetzelfde. Totaal andere game puur door het non-stop janken op het forum.


    Edit:mad:hierboven: Er is geen specifieke xbw server. Delphiki heeft nog wel een tijdje een server. Naam weet ik niet uit mijn hoofd.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Poeh al een poos geen BF3 gespeeld, vanavond maar weer eens proberen. Premium ga ik niet meer halen speel het nu nog maar zelden, zit nu op Far Cry 3 te wachten :9 Maar wie weet als Premium met de helft van de prijs zakt dus nog maar iets van 2000 points kost. dan zou ik het best nog doen... denk ik.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijn server heet -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ

    maar ben daar zelf al een poosje niet op geweest en m'n mede admin speelt op dit moment MoH geloof ik :+

    geloof ook dat hij ergens komende week gaat aflopen, volgens mij zijn de 3 maanden alweer voorbij
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ha ha..ja je ging wel lekker zeg, maar ik had ook niet echt een goed wapen voor die map volgens mij, maar heb wel mijn Bullet Provider dog tag gehaald ha ha. ja die cs maps zijn echt heel anders. die admin was sowieso raaaaar, ik had c4 bij me, maar niet gebruikt en ineens viel ik dood neer, killed bij admin. wat een gast, je mag dus ook geen c4 bij je hebben ha ha. na vanavond maar weer even spelen.
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Doe even niet alsof ik er voor heb gezorgd dat al die shit is gepatched. :emo:


    Weet je wat mij stoort? Mensen die BF3 niet spelen zoals het "hoort". Uiteindelijk speelt iedereen zoals hij het liefste speelt, einde verhaal dus ik heb niks te zeggen.


    Enkel stoor ik me aan die lame shit die ik tegenkom, mensen die features misbruiken etc.

    Ik dacht dat BF3 een zeker realisme nastreefde. Natuurlijk het blijft een spel maar vertel me even wanneer het leger snipers met holo scopes gebruikt IRL.

    Omdat je toch niets gaat vinden, wat is dan de likelihood dat dit gaat voorkomen? Minder 1% misschien? Nooit?


    Ik kom, echt waar, elke game wel een idioot tegen met zo'n wapen. En dan begin ik me er jammer genoeg aan te storen. Je weet net zo goed dat het 1. geen eerlijk gevecht is 2. de intentie van die mensen om rond te kloten is.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze aan het klote zijn. En trouwens het is niet alsof iedereen dat kan. Ik zelf sniper liever met een grote scope er op. Ik kan het wel maar komt omdat ik al vele uren in bf3 heb gestoken. Maar het is niet alsof of iedereen een rushing sniper kan zijn. Vaak als ik me begin te irriteren aan spelers dan switch ik naar mn shotgun of assault class. Dan wint niemand het van mij. :D. En je moet gewoon onthouden het is een spel. ook al streeft het naar realisme, dat kan alleen als iedereen dat doet, en van te voren weet je toch al dat dat niet gebeurt. Enige waar ik me de laatste tijd aan erger is de server eisen en 12 jarige admins. Waar ik me sinds gister aan erger is server met volle assault squads die hun squad constant reviven en eindigen met een score van 70-6 ofzo. Dat is niet eens zo zeer skills. Dat is gewoon kutjes en nerdjes gedoe. Toen ik ff tank destroyer veel speelde had ik geen last van dit gedoe en was een verademing. Maar nu ik weer veel cq speel word ik gek van die losers. speel gewoon die game en schiet iedereen kapot. doe niet zo fkn moeilijk kinders.
     

Deel Deze Pagina