1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ohh, die Bentley is een chille cruise bak! Van die pimp velgen en een vet geluidje. Heerlijk!
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    huh? er is een deel 2... :confused:
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bentley is idd een fijne wagen. Trekt ook hard op. Vind zelf de Virage ook erg fijn om even uit te laten.
    Toch, met name op bergwegen, blijft de Lotus Eleven mijn favoriet. De Aventador J komt overigens ook redelijk in de buurt.



    Echt? Waar? :+
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Online is echt wel een droevig niveau..

    Heb net de achievement binnen van 25 online races, en ik heb nog geen enkele circuitrace verloren..

    wel een paar keer tag/king maar circuit-races nog nooit.. en ik ben echt niet van een abnormaal niveau..
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoor net dat je zelfs met Rivals kan terugspoelen en kan winnen!???? Dan is er toch ook geen fluit aan.

    Ga Horizon maar weer even opstarten. Even die paarse tante verslaan en de gouden band oppikken.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb net FH afgesloten en ga nu bezig met mijn dubbele dellorto carburateurs te reviceren voor mijn kadett.. :D
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die Gumpert is echt een heerlijke auto! Kan iemand mij trouwens accepteren voor de club? Ben een actieve speler!
     
  8. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    gisteren net gedaan, Saleen S7 van haar ingenomen, heb die race wel een paar keer moeten doen. Stomme foutjes steeds. Net Als bij die Race tegen die LFA.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Beetje cross posten dit, maar aangezien deel 1 gesloten is missen mensen misschien dit;

    [​IMG]

    Behalve voor Kimi NL, want hij vindt de Sagaris geen dikke auto :mad:
    ;)

    Met rivals kun je inderdaad terug spoelen. Beetje beroerde feature als je het mij vraagt. Rewind in zijn algeheel eigenlijk. Zelf heb ik het in de difficulty settings uit staan. Maak ik een fout, dan maak ik een fout, klaar. Dan de hele race maar opnieuw indien nodig.


    edit; egh, weird. Plaatjes werken niet in een citaat? Dat kon toch eerst wel? Of ben ik een beetje meer in de war dan normaal. 8)
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb hem ook aan geschaft, ik had nog voor 50 euro aan VVV bonnen in een la liggen. Toen kostte hij nog maar 5 eu. :+

    Eerste indruk is erg tof, vanavond weer even verder. Ik weet niet precies wie de XBW club doet, maar ik heb ook een invite gestuurd. ;)
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    @Peter zover ik het weet deden plaatjes het nooit in een quote, maar heb jij die code al ontvangen?
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, werkte dus nooit. Gelukkig, ben dus meer in de war dan normaal. Goed spul dus geweest gisteren :9

    De code heb ik inderdaad ontvangen. Kunnen wel wat uren overheen gaan, dus geen zorgen als je hem niet meteen krijgt.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zojuist de laatste race gereden. Vind de point to point races verreweg het leukst!
    Moet nu nog een paar online achievements.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wie kan er invites accepten van de club? Ik wil er graag bij als dat nog kan
     
  15. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here...._O_
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb al gevraagd per PB om mij tijdelijk co-leader te maken. Aangezien mijn Xbox bij a continu aan staat. Anders gewoon nog even geduld.
     
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is de naam van de FH club? Ik zou me ook wel willen aanmelden. En wat is nu de juiste FM4 club? Ik zit nu nog bij iXBW, maar las laatst iets dat er een nieuwe club is opgericht en iXBW zo goed als dood is?
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    XBW is de FH club. En de actieve Forza 4 club is XBWf
     
  19. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zojuist voor de tweede keer de popularity challenge gehaald. Je krijgt dan gewoon weer 500.000Cr. Dan begint de cirkel weer opnieuw. Zit alweer halverwege. Dit al na een klein half uurtje beetje driften.
     

Deel Deze Pagina