[hitman 2] ik kom niet verder! help!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door HeadcollectorNL, 28 jun 2003.

1. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beb met hitman 2 in een level waar je een vent moet neer schieten, die vent staat in een gebouw voor het raam, en jij (hitman) moet vanuit een ander gebouw hem neer snipen.
    Alleen het blijkt een kartonne beeld van die vent te zijn, vanaf hier weet ik niet meer hoe ik verder kom. Please help!

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is heb je het over het level van Stalingrad....

Als je dat gebouw ziet waar hij in zit dan moet je in dat andere gebouw daar tegenover gaan zitten voor een raam. ALs je dan op die man inzoomt begint die vrouw te spreken en krijg je aanwijzingen zoals ....hes a none smoker...dus iedereen die een sigaret rookt is die man niet...en op het laatst zegt ze hes bald....hij is dus kaal..en dan weetje welke je moet neersniperen...als je dit gedaan hebt moet je terug gaan naar het treinstation waar je ook vandaan kwam en dan is het missie geslaagd...als het deze missie niet was dan moet je in je thread wat duidelijker maken want zi weet niemand over welk level je hebt...dus

SUCC6

laat ff wete of het je gelukt is:)

3. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik bedoel wel dit level, alleen niet deze missie.
    In een latere missie in die map moet je ook in dat gebouw gaan en een vent neer snipe, alleen hier is het kartonne beeld.
    Als je vanuit dat raam kijkt waar jij inzit lijkt hij net echt, dus ik schiet heel vaak op hem maar hij gaat niet dood.
    Toen ging ik in het gebouw waar die vent staat in, en toen ik hem van dichtbij zag zag je dat hij nep was. vanaf daar weet ik niet hoe ik verder kom :'-(

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet waar jij bent...wat is de naam van het level?? dan kan ik ff zoeken hoek het gedaan heb...dus

:p

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    In dat level moet je dat gebouw waar die kartonne man staat in gaan, die sniper kan je weggooien, die werkt toch niet....
    In dat gebouw staat als het goed es in de kamer aan de andere kant van het huis ten op zichte van het kartonne target een man. Ik zou maar nie verraaie wie et is, maar die man staat met een sniper uit het raam te kijken. Sneak naar em toe en gebruik je wurgkabel, hij is dood, filmpje, en daarna is het heel makkelijk wat je moet doen, moet je maar kijken.....

zeg ff als het gelukt is;)

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    JAH! het is gelukt thnx voor je reply

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem, en nou zou je et spel toch moetten kunne uitspelen, het volgende level is niet zo lastig als je weet wat je moet doen.

Goodluck, you need it :p

Deel Deze Pagina