Ik wil een MiniDisc kopen, welke?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Alien, 24 jun 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een MD kopen maar ik heb maar ongeveer 200 euro te besteden. Weten jullie goede minidiscs voor die prijs?
    BTW, moet wel een recorder/player zijn.
    Alvast bedankt.

/edit: Heb ff deal gemaakt met me ouders, krijg 100 euro voor me verjaardag.

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor die prijs heb je echt geen recorder MD.

Maar als je toch wat meer geld hebt zou ik een NET MD nemen van sony (kosten ongeveer 250 euro). Dan zit er op die MD een USB aansluiting en kan je zo je mp3's erop gooien.

(tip: Voor dat geld heb je ook een ipod).

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Poe, d8 ik al dattik te weinig zou hebben. Noujah ik kan waarschijnlijk wel aan 100 euro komen van me ouders voor me verjaardag.
    Weet je er 1tje voor 200 euro?

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
  5. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de JVC XM-R70, kan je mee recorden, standaard een optische kabel bijgeleverd usb kabeltje moet je er los bijkopen, er zit een een via de netstroom oplaadbare batterij(ben de naam ervan ff kwijt) bij, hij is helemaal plat (op 2 mm display verhoging na dan), heeft een afstandsbediening met verlichtte display en een scroller(net als op je muis van de computer) voor het sneller invoeren van titels, zeer goede geluidskwaliteit.
    Toen ik hem +- 4 jaar geleden kocht betaalde ik er 600 gulden voor. Ik weet niet wat ie nu kost maar ik zal ff kijken of ik plaatje en informatie kan vinden op inet.

6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas niks gevonden :mad:

Thx, dat lijkt me wel wat.

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  7. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een sharp van 180, zal nu wel goedkoper zijn, doet het goed alleen nuschokt die af en to, volgens mij zit er iets los. ff de garantie teste...

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ik heb een Sony Net MD MZ-N510. Gekocht bij de MediaMarkt voor 219 euro, dat gaat dan wel iets over je bedrag. Hij kan dus via de pc en gewoon opnemen. Er zit een opladbare batterij bij. Leren hoesje, optische kabel en usb kabel, adapter, afstandbediening (wel geen display daarop) enz.
    voor meer info: www.mdcenter.nl
    Bij NET MD -> Producten, daar staat een hele lijst met Net Md's inclusief prijs en alle info.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    heb een Sharp MD80 voor €180 euro dacht ik

heb 'm nou precies een jaar
    en werkt perfect...

10. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    uhhh ik heb een sharp draagbare mdplayer/recorder te koop... pm me maar, vraag er 120 euro voor... hij is heel weinig gebruikt, met nieuwe koptelefoon van sony, een oplader en 5 minidiscs, nieuwprijs was zoon beetje het dubbele.

11. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ik toch gaan voor een mp3 speler... heb er zelf 1 met fm radio
    prima ding hoor...

12. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip wel
    staar je niet blind op merken
    ik heb een B merk mp3 speler en dat werkt gewon perfect, software is easy, gebruiksvriendelijk, dus je moet kopen wat je wilt en niet speciaal voor die 200 euro gaan

die van eagle_1

die van mij

zijn rond de 150 euro
    Met radio en voice recording (heeft een minidisk niet)
    die van eagle 1 heeft nog memo's en telnrs

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijne

Ik heb de 10 GB versie.

Ik had hem voor 300 via internet (in winkel 399). Maar ik zag hem laatst op tweakers.net price watch voor 250. Echt je moet dat goed in de gaten houden. Met dit soort dingen kan het je echt heel veel geld schelen.

Suc6

Ipod is echt een aanrader

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dacht het dus mooi wel.. de Sony MZR 70, één van de nieuwere modellen een jaar of 2 geleden, voor 300 GULDEN.. je moet gewoon je winkel geod uitkiezen.. niet bij electronica zaken iig, daar zijn ze echt zoiezo 50 euro duurder.. Als er een stuntmarkt in de buurt is zou ik daar even gaan kijken.. vaak modellen een een half jaar oud ofzo, en voor veel minder geld.. daar koop je je echt geen bult aan.. gewoon voor 200 euro ergens een (misschien wat oudere, maar who gives a shit, dan heb je geen NetMD, maar boeiend..) sony oppikken, keus zat..

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is niet mogelijk om via een USB aansluiting MP3's te downloaden naar een Sony NetMD.
    Om muziek te downloaden moet je gebruik maken van de programma's OpenMG , Sonicstage of Simple Burner.
    De NetMD kan namelijk geen MP3 lezen , maar alleen Actra3 bestanden.

Je moet het zien als een kopieerbeveiliging van Sony.

16. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Minidisc is oud/achterhaald. en als je een beetje goede wilt ben je alsnog een vermogen kwijt (eentje waarmee je die nieuwe lange mdtjes mee kan afspelen).
    Je kan beter een hd mp3 speler kopen. :p

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nieuwe lange md'tjes? Wat bedoel je daarmee? Bedoel je die 80-minuten (ongeveer 167,2 mb d8 ik) md's? Of is er een nieuw soort md's?

18. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij die had zo'n MP3 speler met zo'n kleuren beeldschermpje. Kon je dus ook foto's en Filmpjes op bekijken. Van YEPP ofzo??

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yepp zijn de MP3 spelers van Samsung.
    Netzo als de PC's van Sony, Vario heten

Deel Deze Pagina