1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Want Android is totaal niet gebruiksvriendelijk? Desing is iets persoonlijk, vind ze allebei erg mooi. Software is ook persoonlijk maar IMO loopt Android een aantal stappen voor op iOS wat eigenlijk amper is veranderd de laatste paar jaar. Inmiddels staan er in de Playstore net zoveel apps als in de Appstore. De randen van de Nexus 4 zijn gemaakt van een soort rubberachtig plastic, voor de rest van glas. Wat is er dan zo slecht aan plastic? Bouwkwaliteit schijnt ook uitstekend te zijn. Liep je bij je iPhone 3g(s), iPod Touch etc etc etc ook te zeuren dat ie van plastic was?
    http://www.androidpolice.com/2012/1...e-bar-for-design-materials-and-build-quality/

    Nee natuurlijk niet, maar Android is sinds 4.1 enorm op stabiliteit en snelheid, je zult het zelf moeten ervaren wil je het geloven. Ik ben laatst van 2.3 naar 4.1 ben overgestapt en ik was verbaasd over het enorme verschil. Waarom staat het iOS eco-system dan zo ver bovenaan?

    Ik raad jullie aan om je eerst iets verder in Android te gaan verdiepen alvorens je dit soort dingen gaat beweren.


    Tot zover mijn rant:+.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger een paar telefoons gehad met windows mobile, de voorloper van de Windows Phones. Vaak wel irritant, was traag liep wel vast. Android heeft dat niet maar daar houdt het wel op. Ik vind het maar verdomd irritant om dingen in te stellen en te vinden, ook de lay-out van alles is het gewoon niet.

    Android is gewoon wannaB, over de Samsung toestellen die op de Iphones willen lijken hoef ik verder geen eens een betoog te houden.

    Sinds een paar maanden een trots bezitter van een 4S _O_

    (heerlijk om weer eens fanboy achtig te posten, was lang geleden dat ik dat deed. De tijd dat console wars gewoon dé topics waren:+)
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hier ga ik niet eens op in:lol:.

    Oh wacht, dee ik het toch!:eek:
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch niet de SPV van Orange :mad:
    Ik had er 1 die zich spontaan een hard-reset gaf en vervolgens alles inclusief de OS kwijt raakte :lol:
    Heb van Orange binnen 24uur een nieuwe gekregen en deze ligt nog steeds in doos ergens op zolder.
    --
    T-Mobile heeft de levertijd van de iPhone5 terug gebracht naar 3 weken.
    Alvast een goede clear-case +screenprotector (Ozaki) en smartcase (Hama) gekocht.

    Zal ook blijven gebruikt maken van mijn iPhone4 omdat de TomTom carkit niet geschikt is voor de iPhone 5.
    Ga geen nieuwe TomTom carkit kopen want deze gebruik ik alleen voor mijn servicebus want in mijn eigen auto zit een Bluetooth autoradio.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Weer zo'n leuke welles nietus, A is beter dan B spelletje.

    Geil je op Android dan blijf lekker in dat topic fappen. ;)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    WINDOWS PHONE FUCK YEEEEAAAA
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nee joh Symbian je weet toch oldskool alles
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    BLACKBERRY
    ALLES
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    shhhhhhhhht

    [​IMG]
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb inmiddels de iPad 4 in m'n bezit. Prachtig ding! Alleen is de Photobooth app bugged. Blijft hangen op de animatie van het gordijntje dat open gaat.

    iPad mini ook even vastgehouden. Wat een mooi dingetje! Super licht, dun en ideaal schermformaat. Begon echt even te twijfelen of ik hem zou kopen. Jammer dat de schermkwaliteit vergeleken met retina schermen echt stukken minder is. Dat maakte de keuze tussen de mini en 4 weer wat makkelijker.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van Retina naar standaard scherm is een hele stap terug.
    Gebruik naast mijn iPad3 ook nog vaak mijn oude iPad en zijn de verschillen heel duidelijk te zien , vooral bij App's die gebruik maken van Retina.

    --
    Gisteren onderweg veel problemen gehad met Waze :mad:
    De App liep meerdere malen vast , ontdekte ook dat ik al mijn favorieten kwijt ben.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je beide camera's doen het?

    Heb hetzelfde probleem met iPad3 van m'n pa. Front camera is dood.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren even met de iPad mini gespeeld bij Mediamarkt Eindhoven. Hij is ongelofelijk dun en licht. Het scherm viel me niet tegen, had het erger verwacht. Maar met een iPhone 5, iPad 3 en 15" Retina MacBook Pro wil ik gewoon niet lager meer dan Retina. Dus ik wacht mooi tot de iPad mini met Retina.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als hij Retina was had jij (en Furies) hem dan verkozen boven de iPad 3/4?
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, front camera is inderdaad dood... Pfff, ik zal eens een goed werkend product geleverd krijgen van Apple zeg. -_-
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Euhm, not sure. Stiekem denk ik dat ik het formaat van de iPad mini fijner vind, ja...
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren ook een iPad 4 gehaald en m'n iPad 2 aan m'n ma gegeven. Erg mooi scherm :)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Door z'n gewicht en formaat houdt hij perféct vast in één hand. Echter vind ik een groot scherm bij de iPad ook fijn om content te bekijken..
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je het formaat van de ipad gewend bent wil je echt niet meer terug naar een kleiner formaat imo.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Thats what she said.
     

Deel Deze Pagina