1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    \o/Mercedes SLS code contest\o/​



    LOCATIE HINT!

    locatie is in het noorden rechts! Auto te vinden in de garage van de autoclub.
    Nu moet het lukken!

    Dit was de laatste hint, dus succes mannen!

    Voor meer info klik hier
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Vandaag even alle Outposts PR Stunts gedaan. Goed te doen. Sommige wat lastiger, maar dan moet je gewoon kijken waar die auto goed in is.
     
  3. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik wacht rustig even af. Thx in ieder geval.

    Ga ondertussen nog wel ff een foto maken voor de sls code contest. Locatie is goed te doen als je er eerder bent geweest of daar de fotoshoot in PR event hebt gedaan...
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Locatie is hopelijk met de hint ook te vinden?? Zo niet dan moet er maar geroepen worden, dan geef ik nog wel een hint.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren eens de multiplayer aangeslingerd, en eigenlijk alleen maar King, Cat and Mouse en Infected gedaan. Infected is tof! Levelen gaat zo ook aardig snel, best korte rondes (tussen de 3 en 5 min meestal) dus in anderhalf uur alweer lvl 15. Gelukkig al wel de auto's gewonnen als reward voor de achievements.
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Horizon festival Champion en 5 miljoen gewonnen.
     
  7. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoelang heb jij erop gewacht? Ik heb het gisteravond ingevuld en nog niets ontvangen?
     
  8. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een aantal dagen gespeeld op een xbox met offline account. Heb hier nu wel een xbox staan met live gold. Kan ik mijn forza account overzetten op het xbox live account?
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee je kan geen savegame overzetten zover ik het weet, je zal dus weer op 0 moeten beginnen en alles overnieuw moeten doen.

    @MentalMarco ik heb het de nacht van donderdag op vrijdag gedaan, ook nog niks ontvangen..
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Bidle, tip graag! :9
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het schijnt geen ge-automatiseerd systeem te zijn. Bij mij ging er ook wel wat tijd overheen (geen dagen overigens). Ik heb wel de code gekregen in ieder geval dus ik zou niet weten waarom jullie hem niet zouden krijgen. Misschien nog even wachten en anders opnieuw proberen, ander email adres b.v.
     
  12. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik ben er maar gewoon opnieuw mee begonnen. Kan ik zoals bij FM2 weer auto's kopen en verkopen in een online store? of is het enkel de designs?

    Enne.. wat is de naam van de XBW club op horizon?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    XBW is de clubnaam :+. En volgens mij kun je alleen designs kopen dus geen hele auto's.
     
  14. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Request is verzonden!
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat is je gamertag?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Tip onderaan bij de dam!!


    Heb de tijd iets opgerekt, omdat sommige nog niet bij de clubgarage konden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  17. Error12

    Error12 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een 'noob"vraag, maar hoe kan ik in de SP een auto verkopen. Tis me een maal gelukt maar weet nu niet meer hoe het moet...?
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij kan het sowieso als je in je garage bent en de auto selecteert. Zeker kan het via de Autoshow, dan staat er als eerste een icoon waarmee je auto's kan inruilen voor CR.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  19. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu level34 online en heb gewoon niks noemenswaardigs gewonnen!
    Elke keer als er een dikke prijs staat dan klapt hij op het laatst om naar pure crap! Staat er crab dan staat hij direct stil en klapt hij niet op het laatst om. Ik kan daar wel zo kwaad om worden. Iedereen wint die 250GTO en heeft dikke credits ik heb een vw rabbit en een mini..... Hahahahahah verdarre.
    Mocht je twee keer een gto hebben dan kun je hem bij mij kwijt. Ruilen voor een vw kever?:+
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb gisteren de GTO California gekocht en ding rijd echt heerlijk. Wel de motor van de 355 erin gelepeld. Staat overigens ook in de garage van de club. Rijd er voornamelijk mee in de bergen. Heerlijk subtiel mee driften. Wel opvallend hoe veel makkelijker het is met Horzion tov FM4.
     

Deel Deze Pagina